| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
今日'''*v*真係開心番哂''__*&&!'  |
|
給xx人'':
*v*"!好開心呀''今日''
因為"!可以聽到您把聲囉''
同埋玩左好奈勁舞*v*"!
keke"!眼都x埋''
^^ha"!
真係好想日日都係甘''係呀
你話你下學期要軍訓''
唔係吓哇''><好恐怖咖d大6人''
我怕你未去到已經比佢地打死''= =''
>/\<唔好就甘去左ar"!^^"!
keke"!^^"!你把聲都唔係好77姐''
幾好聽丫''^^"!
好中意聽到你把聲"!
好想快d係勁舞到結婚哦''期待'中''
============================
彤''*v*好想快d"!到聽日呀''游水xd"!^^"!
我唔識游咖''x死左你要救我呀><"!
keke"!^^"!
多謝你呀'''你既十卜''^^"!我會銘記在心"!的''
^^"!你係我最好既fd"!^^"!永遠的
>v<"!明天會更好嘛"!xd"!keke"!
|
|
|
|
|
維康 於 2007-07-16 10:31 PM 發表:
游水@@
正><
我成日到去...
ha
人工x吸haha
|
網主回覆
系呀''聽日swim”!= =不過我唔識游''都唔合 點算好= ='
要人教''xd"!我要學識呀"!^^"!人工呼吸就免na"!^^"!
因為唔想就甘就冇左個初吻''^^"! Posted at 2007-07-16 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
狂人~彬 於 2007-07-16 10:21 PM 發表:
呵呵~悟知啊,真系好惊惊嫁~系果D地方,有智慧都舞用,跑得悟够快,教官一脚伸过泥,我立即双脚朝天(晕底)好惊啊,想打断对脚,跟住请假= =,听港果度连食都要快过人,如果悟系,就物都舞得食= =中有啊~落雨都要企两个钟啊,悟落雨呢,四个钟(大太阳底下),企完中要跑山,一听到D同学禁讲,我真系好惊惊啊=- =“” 我今日都好开心啊,但对住个咪真系好次D傻仔,对住部电脑讲野,你知啦,我悟系傻仔泥嫁嘛,比人看成傻仔就悟好啦,我今日都玩得好开心,几个188F差D做到,有个呢,明明做到嫁,LAG WO,激死我啊,就泥要踢爆部电脑禁制,唉.....今日我地130情侣赢左令外果对搞笑情侣(哈哈)好高兴啊,果对情侣又真系几搞野^^~,今日好HAPPY啊,我都想日日都好次今日啊!!THX FOR MY ONLY LOVER >3<
|
|
|
AR'TuNG*!?>0<" 於 2007-07-16 10:14 PM 發表:
隻工仔好得2喎*,,
係吾係送俾我咖先!?
聽日SWIM`嘻*,,好開心亞!?
好多野做亞*你記吾記得首MY Diary}`
我地既心血刀係晒日邊哇!`
好yeah*,,好想快d去0cean Park呢!^v^"
做My best`is u嘻*,, =]
|
網主回覆
*v*"!公仔令令呵呵''
聽日swim很期待"!
^^"!我地既心血''
努力"!唱緊''^^"!
^^"!
好想快d去呀''^^"!
媽咪比呀^^"!開心死''^^"!
你係我最愛^^"!fd"!哈哈
Posted at 2007-07-16 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|