winniecks
暱稱: ''Q"
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-12-01
朋友朋友.你們在哪裡...
2009-09-12
2009-09-05
2009-08-19
文章分類
全部 (284)
love (46)
日常生活 (106)
人生哲理 (7)
友誼 (20)
音樂ge野 (10)
喜和悲 (23)
親情 (8)
未分類 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 284
留言總數: 371
今日人氣: 8
累積人氣: 12010
站內搜尋
2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


/㋁_愛●"+繼續™[知道了*]我真的很感動!_+"
分類: love

琴日....我終於問左廣爺啦!*

真係好開心....原來佢..係中意我....

我....可以唔洗放棄....''

我真係好開心....好開心....

多謝....

~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~

今天...*

[沒跟他說話喔!]

有點失落喔....但..但不緊要喔!*

我會努力!令你明白我既心意!●

=========================================

化學...-口-''

作文...死了..仲諗住抄哂佢.-口-''點知...抄唔哂..超勊- -''

 

發表時間:2008-04-14 06:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 





訪客留言 (返回 winniecks 的日誌)


child_siu_T 於 2008-04-14 07:14 PM 發表:
佢中2你真好喔' 這是個好消息.
不過同某某講又會係另1回事了!
你又吳忍心同佢講喎.
不過你要知道你所中2既人吳係亞碧喎.你知道嗎?
{等我點醒你先-0-"}*
而家甘樣.真係好難去收科囉.
不過.都希望佢會知道你既心意啦.
吳好甘灰喎'嘻嘻*加油.
大膽D'同佢講啦.=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]