by Pets!
adopt your own virtual pet!
※○●○●└自由國度┐○●○●※
﹋我﹎毎天﹎返學﹋
目的↗是想∥日日∥望著你>
=難道﹍你...不知道嗎??
winnieff79
暱稱: 戀之星月
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
``死期 ' s ┐LaSt ...
``死期 ' s ┐FoUrTh...
``死期 ' s ┐ThIrD ...
``*| 第一次 •FiR...
``死期 ' s ┐SeConD...
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
→每日星座占卜←
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 11 日  星期四   晴天


Camp之 第二日'''' 驚訝 分類: 未分類

[01/28打返]

第二日''''

6:45起身la......

7點到''落去籃球場到.....

{運吉...=.=}...!?

牙'''''不是的......去籃球場到做早操''''

一噪就要做掌上壓'''''

{變態的....=口=||}

跑左幾個圈之後.....

就去食早餐la~

兩個字----'' 難食 ''T口T

------------------------『『 皇者爭霸戰 』』------------------------

響營地度...同立&燊佢地跑黎跑去玩遊戲''''

又要跳繩....又要''不''水....又要爭''燈''仔'''...又玩''大電視''............................

{雖然好''支刀''....BuT 好好玩>口<’’}

--------------------------lUnCh--------------------------

都係兩個字----'' 難食 ''T口T.............

-------------------------- 玩定向 ---------------------------

我初初意為係成組玩嫁'''''''''''''

點知係得兩個人玩''''''= =

用左好多時間'''''

------------------------ 自由時間 --------------------------

叫埋D男仔開P la~

聰問:「開咩P??」

我[玩佢]話:「梗係開PaRty la`` 唔係你想咩P←〔好大聲〕牙!?」

我fEEl 到佢面紅'''KakA''

JeSSicA 開 PaRty 喇''''''

食左件蛋糕之後'''''

就去[book]場打網球喇~

都好'奈'冇打過網球la~

果然..................

連個低波都接唔到.....

唉.......算la~......-^-||

[老婆仔] 整親隻手''''

--------------------------diNNer-------------------------

由於[老婆仔] 整親隻手既關係.......

我餵佢''''

我咬住舊(塊)雞....同[老婆仔]一人一半''''

 └ So SwEEt ┐>^<’’

--------------------------- 夜行 -------------------------

曚著隻眼行黎行去'''''

   勁好玩''

又''爆頭''.....又問乜係''樹頭''

  搞笑''''>^<

行左9個字到'''''

返到會堂重要曚多2個中'''''

曚曚下...訓左''

  痛到爆'''好''吉''

呼~重見光明真係好''^v^

--------------------------- 返房 --------------------------

又同[老婆仔]一齊沖涼la~

D水到爆'''''

又去買布丁食'''''

牙翹*響度跳黎跳去''''

我地就吱佢'''kA~

玩到12點幾'''''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`訓了*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 




訪客留言 (返回 winnieff79 的日誌)


JESSICA 於 2007-01-30 11:47 PM 發表:
夜行 好好玩 * ]]

知啦,有老婆仔, 就無BaBy呀]]

呷醋 [[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好呷醋la~ =]
 
 l  U 牙''>////<
Posted at 2007-01-31 06:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]