呼~ 今朝差D就遲到la'''''
電腦堂]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
做果個''交通工具'' 既 PoWer PoINt''
無聊唷~~
數學堂]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
派左小測卷'''''
唉....唔及格牙''''
下個禮拜要去留堂.......
教四邊形既面積''''
要寫好多野''''
一個圖形....要分3條式寫牙''''
{討厭牙'''''>^< }
I.S.(科學堂)]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
全日最悶果堂''''''
同JeSSiCa 傾下聽日去邊到食早餐''''
地理堂& Oral 堂]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
悶''''''
LunCH'']]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
調位......
調左去最尾''''
同溫生坐'''''
命苦''''
[我既人生冇希望喇←我既金句>^<]
普通話堂]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
佢響到唱歌''''
唱爭霸首主題曲''''
超白痴'''
唱完自己響到笑....又問我點解冇反應''''
我心諗:「超~你想我笑牙嗎!? 我係唔笑...吹咩'''」
因為我果陣溫緊英Dict''''
我唔想佢煩我''''So 我冇啋佢''''
MuSiC]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
黎SiR響度唱歌...
勁High''''
Eng]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
默書'''''
[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ 跳Jazz ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
跟唔到牙''''''''
好快........
|