by Pets!
adopt your own virtual pet!
※○●○●└自由國度┐○●○●※
﹋我﹎毎天﹎返學﹋
目的↗是想∥日日∥望著你>
=難道﹍你...不知道嗎??
winnieff79
暱稱: 戀之星月
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
``死期 ' s ┐LaSt ...
``死期 ' s ┐FoUrTh...
``死期 ' s ┐ThIrD ...
``*| 第一次 •FiR...
``死期 ' s ┐SeConD...
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
→每日星座占卜←
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 11
今日人氣: 13
累積人氣: 596
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


2007-03-13 驚訝 分類: 未分類

Hi~

哇'''' 好內冇寫la``

今日打左比牙翹 ''''

BuT 冇等佢''''

 Sor '''

電腦]]]]]]]]]]]]]

抽人起身報告'''

抽中我``=[

旦冇講''''

有人''打左-----

                     JeSSicA

                       gIrL

kA Ka’’’>口<''

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MaThS ]]]]]]]]]]]]]]]]]]

陳 sIr 失蹤 ''''

 So `` [自修]

  白痴地帶了 數書&作''' >,<

玩~

I.S.]]]]]]]]]]]

超----討厭的堂``

地理]]]]]]]]]]]]

抄 ---- nOtEs ~

又是>>無聊的一課 

OrAL]]]]]]]]]]]]

圈幾圈===

++下課了++ 

 -v-’’

LuNch]]]]]]]]]]]]

如常}}}

=0=

煲冬瓜]]]]]]]]]]]]]]]

MiSS 著D 3''''

帶我地回到-----八十年代`` 

@^@||

我格離果個人 >>>>

[[光天化日]]之下----做功課(G.E.)

比人收左張紙''''

 ;;;;;發脾氣;;;;;

嚇一嚇{超惡的:::  >^<’’}

音樂]]]]]]]]

唱歌-----

EnG]]]]]]]]]

冇乜特別事=====

MiSS cHaN 座陣丫嘛''''

-----------------------------------------------------------------------------

走'''' 

本來想去做Power Point 的'''''

3樓'''-----多人

2樓'''-----未落堂]][

咁就同jEssIcA 去買:::指甲油'''

逛左幾間都買唔到........

tHen ]]]]

比兩隻惡魔----

點左去買[格仔餅'']

{都有自願成份::::>\\\<}

超超超 ----- 好味丫’’----->u<

==================================================================

搵左個``角落``

傾傾傾傾傾傾傾---------

5點幾,,6點先走''''

===================================================================

返到屋企 '''

  {洗白白唷''>\\\<}




訪客留言 (返回 winnieff79 的日誌)


老婆仔`` 於 2007-03-20 04:52 PM 發表:
>33333<''''
去匯景個日淨係提寶寶都唔提我既 ??
T^T'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[[[有牙``有牙``
       ---- 兩隻惡魔 .....
              ^^
              有隻咪係你 lO~~
Posted at 2007-03-21 07:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JESSICA 於 2007-03-15 11:01 PM 發表:
你 唔 好 再 講 " JeSsIcA GiRl " 啦 吓
我 已 經 畀 垃 圾 江 講 左 好 多 次 ....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵~
 鬼叫你打           JeSSiCa
                           GiRl         
             咩??
   [[[[[ Ka  kA``]]]]]
 
 
Posted at 2007-03-21 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]