今日``落雨 ''''
討厭呢... ( ̄∇ ̄)
But====
因為落雨既....
冇早會~~ Ke kE``=]
牙翹冇返''' 。゚(ToT)゚。
嗚嗚嗚~~
聖經]]]]]]]]
默金句...
默灟左成節''''
唉....>>>記憶力---衰退---
Eng]]]]]]]]]
一堂默書[50個字]...
一堂教Grammer~
;;;悶的呢||||||
中史]]]]]]]
最討厭的....
要小測...><''
中文]]]]]]]
又要小測.. ( ̄へ ̄|||)
天啊~~
LuNcH]]]]]]
少左牙翹''''
。・゜゜・( > ____ < )・゜゜・。
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ArT]]]]]]]]]]]
畫筆筒''''
勁難畫...
好''烏糟'' >3<’’
放學]]]]]]]
又去做 ~PoWerPoInt~
做5:00~
令令 >\\\<''
以 9秒9 走人 >>>>>>>>>>>>
.・゜゜(≧v≦)゜゜・.
買左 膠紙 ;;; HI-TEC-C 枝芯 ;;; 擦膠 ;;;
又同 JeSSiCa 睇衫 睇鞋 ....
夾左D糖糖** >u<
kE Ke’’
[ 你知la~ 行街一定要有野響手嫁嘛 ^-^’’]
bUT'''
逛到好夜 *****
○●○● 又星期二 lu ○●○●
|