今日同kayi and rosan去mk..
好happy喔!^^
去左影貼紙相..閃閃的,好beautiful喔!
影完相見到個男仔射波..
嘩!佢果隻都唔知係咩手黎架..
射波連快又準喎..唔通佢已經人波合一..=.=''
我同kayi都忍唔住要去玩..
睇落好似好易..
一玩就知唔少野..=0=
玩到手抽筋...
之後我地3個人仔一人射一部
超爽呀!好鬼high..
有機會一定要再玩呀!!!!!!!!!
rosan最勁呀!113分..
歸家不久就去左swimming..
好耐都冇swimming lu~
swimming完畢後去左7仔..
7仔入面個男仔好好人呀..幫我攞飲管,仲襯埋色tim..笑死我啦..
|