今日我聽聽下歌,覺得有樣野好奇怪..
點解d歌手明明唔係香港人點解係都要唱廣東話..
有d根本連中文字都唔識睇..
好似janice咁
佢都係用英文拼音去唱中文..
我覺得真係好奇怪..但係佢又唔係唱得好難聽..
仲好鬼多fans
我聽左佢同光良唱果首童夢..
講真..我都覺得首歌好好聽..
哈!!兩個唔係本地人...但係就將本地既歌唱得好聽..
不過我係度諗..
如果睇到佢地唱果張paper..
全部都係拼音,一隻中文字都冇,跟住佢同你講佢唱緊中文..
我諗我一定會o哂咀..=0=''
haha~
無啦啦又係度發嗡瘋..
好低能..
勁低能..
今日有d失常.. 不過其實都唔係今日既事啦..
考左一個禮拜..
又炒左啦..
人讀數,你讀數..
點解你會讀得咁差架..
睇下人地..個個d分都高你幾條街啦..
你就一味係度扮低能..
呢係扮低能有分加架?
只係識得係度笑..
笑唔代表可以當冇事發生囉..
好心你就檢討下啦..
低分到咁..我問你點追呀..
根本冇可能!
好唔開心....
thx rosan係我最需要既時候借個膊頭俾我..
我真係好需要一個擁抱..一個已經好足夠....
|