最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 06 月 15 日

 
 

今日我聽聽下歌,覺得有樣野好奇怪..

點解d歌手明明唔係香港人點解係都要唱廣東話..

有d根本連中文字都唔識睇..

好似janice咁

佢都係用英文拼音去唱中文..

我覺得真係好奇怪..但係佢又唔係唱得好難聽..

仲好鬼多fans

我聽左佢同光良唱果首童夢..

講真..我都覺得首歌好好聽..

哈!!兩個唔係本地人...但係就將本地既歌唱得好聽..

不過我係度諗..

如果睇到佢地唱果張paper..

全部都係拼音,一隻中文字都冇,跟住佢同你講佢唱緊中文..

我諗我一定會o哂咀..=0=''

haha~

無啦啦又係度發嗡瘋..

好低能..

勁低能..

今日有d失常..    不過其實都唔係今日既事啦..

考左一個禮拜..

又炒左啦..

人讀數,你讀數..

點解你會讀得咁差架..

睇下人地..個個d分都高你幾條街啦..

你就一味係度扮低能..

呢係扮低能有分加架?

只係識得係度笑..

笑唔代表可以當冇事發生囉..

好心你就檢討下啦..

低分到咁..我問你點追呀..

根本冇可能!

好唔開心....

thx rosan係我最需要既時候借個膊頭俾我..

我真係好需要一個擁抱..一個已經好足夠....

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 470 | »