| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
| 冇哇-V-" |
悲慘的暑假慢慢向我迫近... 想死]="
昨日去左赤柱*V*
篇日記遲D補番啦""
講左今日先,,
不太開針唷-^-,,悶悶的``
LUNCH去左椰林閣食野
之後去問雞子羅相-3-
見到佢枴枴下既死樣勁無奈""=0=
禾扶住佢唯有..
陪佢買筆*V*又請佢食PANCAKE(註:本人已破產!!-0-"")
回到家中對住部COMPUTER同本小說..''
直到6點幾,,屋企人竟叫我去火車站食飯!!(驚叫中)
驚叫原因1:好早食飯,,
驚叫原因2:去火車站食!?
無端端去TRAIN STATION食]]
勁唔想``
但不得不聽命-^-""
只好拖著肚子痛的身体行去]="
食完又要做張WS,,討厭!!
仲要整DRAMA D野..媽的!!><
對不起,,又爆粗添""=V=
|
| 刊登時間︰2006-07-09 11:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| 哇卡卡••• |
仆街•••
n世紀冇打過日記lu∼
就係因為條戊利•••搞到我冇得上網!!
仲要係考試到上唔到喎•••吃屎•••
不過終於考完試啦•••哈哈哈•••嘻嘻嘻•••呵呵呵•••
又係到發癲了•••白痴的我•••
Yeah∼∼今日考TE呀呀呀•••
本身超爆驚•••不過原來超易喎•••
英文冇溫到•••=0=
死了•••得8分咋嗎•••唔稀罕•••
下午同奶油、豆腐、主席、拂拂、大霞去打羽毛球•••>v<
禾打得比上次好左好多了•••呵呵呵•••
聰明的女孩•••仲打敗左無能主席•••嘻•••
不過我同佢原來都幾合拍•••
我地呢pair做左master•••
呵呵呵•••(唔知點解成日呵嘅)
但如果我可以同粉合拍得好就好啦•••冇可能的了••
其實唔想同佢合拍•••因為又有d人講埋d閒言閒語•••
我而家都唔鍾意佢啦•••唉∼∼d人••
走個陣食左支雪條•••透心涼唷!!
返到屋企勁攰攰攰攰攰呀•••
|
| 刊登時間︰2006-06-22 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 15 | »
|