唉.....
今日唔小心整跌細老呀!
佢整到個頭,
現家仲痛呀,
不過都冇咩事既。
我好唔開心呀..
Hi, 好耐都冇上黎打blog啦!因為E排好多功課做呀!
今日...
放學之係去左跳舞..
係學校跳左咁多次好似我成日都比個Miss 話既....
(無奈..)
不過為左比賽...(是但啦..)