嘩 今日勁開心呀 因為我今日宣誓
不過之前彩排真係好辛苦 仲要俾謝xx話
今日係攞証書嗰時做錯野 係勁驚
之後blu同mandy lau唔知點解冇啦啦黎左
再之後我地表演完 就要好似機械人咁
唔可以動 俾d人同我地影相 我地係勁辛苦同勁熱

影完相 打算去下面食番d野啦 點知
差唔多俾人食晒 我地 唉.............
最後 我同美成就幫謝xx佢收拾好d野
咁阿就將d汽球放晒入去個黑色大垃圾膠袋
之後就一腳踩個垃圾膠袋到 d汽球爆晒

勁好玩 玩玩下 校長冇啦啦入黎
話我地做咩咁夜仲唔走 我地咪勁快咁走
之後我地又係咁講人是非
不過好似好咩咁 但係我地又悶
咁就過左一日lu 我永遠都唔會唔記得lee一日
今日真係勁開心 勁開心同勁開心呀
^^...
 |