日日如常...今日又係同遊魂返學...之後返緊黎學校果陣...係車上面做功課...之後返到黎...
而家刀係上緊第2堂炸...我好開心牙>.<""^^因為聽日有人上黎整電腦牙>.<""卡卡卡...
吾講lu...bye bye...^^