因為今日得我地十幾個人上堂所以吾洗上堂(除o左英文堂之外)因為英文係miss lam上o既...
所以一定冇得自由活動架啦..."不過今日都好開心..."又有得玩..."又有得睇戲..."今日上p.e我地同c班打波..."
我地win o左一球..."卡卡卡..."
之後上中文堂果陣..."我同遊魂佢地影相..."miss 連佢好好人.."佢睇到我地用電話影相.."不過佢俾機會我地..."
所以冇收到豬包電話..."之後miss 連.."佢去o左小學到"囉"野.."遊魂佢地就親miss連過o左去小學就繼續影啦..."
果個死仆街miss張就係到係咁啤住我地..."之後就冇野啦..."
打住咁多先..."聽日o左打..."
|