今日本身都冇乜野寫
但去到DT堂就衰咗
呀sir今日唔講powerpoint
但佢無端端講咗張設計圖
我以為係一組求其搵個人畫一張就算
點知係毎個人自己交一幅
唉
佢話畫唔曬要留堂
為咗張設計圖
結果俾呀sir罰留堂
加上Miss鄭今日遲放咗20分鐘
今日砌ga模型超好笑
正視同側視都係一樣有個洞
但拆模型個陣隻手好痛