睇完一部戲,
''地球X滅密碼''
超好睇呀!
爆好睇,勁好睇呀
個個細路…哈哈…
超靚仔,
個個爸爸都係
超形呀!
尼古拉斯,
拍戲拍得超真囉!
超受人喜歡呢!
唔知你地有無睇呢?
我最鐘意佢入面個句,
You and me together forever
超感動呀!
你地都去睇下呀!
今日…我地班XXX 同呀so 玩
我今日唔知點解超黑仔
搵許卓琳果陣,返轉頭…
過陣撞到張台
跌到,
唔記得帶I.S 上去!
我有做嫁,
不過唔緊要啦!
今日同…小學同學傾計…
無所謂…
超開心呀!!
琴日…我地班去左燒烤!
我同如如…蚊,敏,牙仔一組,
我地個個都超開心呀!
我地真係要THX 張老師,
因為係佢既幫忙,
我地先可以最快開到火…
我地係最早個個可以燒野食,
我地就尼燒曬D炭,
都係黎sir幫我地放炭=]
我地食食下…
黎sir 都過左尼食呀!
黎sir 一坐係到…
我地個個到走曬…
哈哈哈=]
不過…我最唔鐘意影相…
除左同我d 小學同學…
黎sir話一齊影啦!
我真係唔想影呀!
佢話一齊啦!!
NANA 係我後面,
佢逼我影;最後為有影啦!
黎sir 又唔同其他組影,
只係最後…影大合照先影,
唉……我都唔知呀!
死得啦!
我仲有好多功課味做呀!
掛住玩…
俾我呀媽罵死,
要快d先得啦!
救命呀……
我愛你地(小學果D)