| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 1 日 星期四  |
| 攰死的星期四-3- |
琴日因為勁多功課做...所以冇得開電腦寫日記...不過算喇...唉...T3T
今日...LUNCH之後...就換埋衫衫先喇...(其實換左成2次-3-''')
之後就連續上2堂MATH...痴線嫁...都唔明佢講乜...唉...T3T
好辛苦咁到左放學...就去JASS DANCE喇...今個禮拜都唔錯GA...上得幾開心咁喇...-3-
放左JASS之後...就去搭校車返屋企喇...之後係車上面一邊同SISI傾計,,一邊聽MP3喇...
返到屋企就做功課...開始有D明點做D MATH喇...T3T
到左7點幾又開電腦玩...今日就咁過左LU...KAKAKA'''-3-
|
| 刊登時間︰2005-12-01 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 29 日 星期二  |
| 攰死的星期二-3- |
今日...食完LUNCH個時...竟然比屎豬餵食飯...(唔知E D係米叫幸福呢?KAKAKA'''@3@)
食完LUNCH,,就同IVY,,屎豬去我地所謂GA''露天荼座''到做功課喇...(今日D功課都算幾多下-3-)
咁打左鐘之後...我地就去MUSIC ROOM喇...點知個MISS CHAN就冇返...
真係爆開心囉...因為咁樣我就可以做功課...唔洗將D書帶返屋企喇...KAKA-\/-'''
放左學...就去REDCROSS喇...今日個TRAINER姐姐竟然發火火...
搞到做個D動作做到攰死左...不過當然最後都可以返去屋企喇...-3-llll
之後返到屋企...就TEA TIME喇...(食得好飽也@3@)...冇幾耐之後就去沖涼...LAST就緊係開電腦玩喇...
今日又係咁過左LU,,KAKAKA-3- |
| 刊登時間︰2005-11-29 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 58 | »
|