星期日。坐車車。見到字。睇睇下。好唔明。好無奈。問朋友。到最後。得個吉
以上的句子尼睇,就知道我去左邊"(不過只係打左坐車車禍,鬼知你去邊咩)
依家係下午,好悶AR
有玩彩虹的朋友請注意”
本人換左ac:蕉蕉麵包
金日星期五,女童軍要操(怕咩牙?操咪操!洗怕你 ) Miss 一操油3:45操到5:36分(想死,係咁操,操人咩)
最好笑的都唔係哩個:一講哩句,我身邊D人同我O咀(嬲死,諗住你地笑嫁拉,你地同我O咀?)
就係:打你就應該,唔打就悲哀,打死你我就幫你默哀!
一聽,老師都笑一份。唔知你地覺唔覺得好笑哩?(最好就係好笑拉)