今日8點半起身畫畫~
仲有十張未畫~趕到我連lunch都5得閒食....
呢次畫得麻麻昨....
1點15分鐘就返學啦~
行得超快~
落樓梯果陣差d扑低~好彩有扶手先保住我條命....
下次真係要早d畫先得....