金日有人打電話黎話叫我去柴灣XX大廈見工~
我O咗~
但係佢又知我姓咩WO~
我半信半疑~
之後到咗下午三點去睇吓啦
去到幢大廈
O咗之後上到去5樓
嚇親我
即刻彈番落黎~走人 ~哇~幾驚呀
都5知咩地方黎既
之後打俾個FD.........