今朝同怡傾完msn呀爸d朋友黎左我屋企拜年,搞到冇得出街
3點幾自己1個出去mk食左少少野,即刻又要返屋企,因為表哥表姐要黎
黎到咪又係玩psp同nds真係好無聊喔~~
夜晚同怡傾msn跟住諗住睇埋『見習黑玫瑰』先訓,點知睇到1點幾就俾呀爸叫我要訓
唉﹏今年等於冇過生日,太悶la~~