2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天


2007-03-17 分類: 未分類

今日.......我唔會再打咁多野啦......個心好唔舒服...好痛....咪試過咁痛.......

<成諾>係咪一張paper?????講完就算啦??????可能啦....你話我唔了解你.......可能係啦......但我係真心對你好.......我想你好,但係你要壞......無辨法啦依加....依加我想係你身邊都無咩可能啦...因為你身邊有2個<好好>既朋友啦,佢地可能會比我同啊豆仲了解你多d啦,你同你個2位朋友巳經有左另一個家族啦,你有另一個身份.....唔再係我既好知己啦.....我心痛....我想去問你...無我係度你會開心 d嗎??????如果係既..我會離開呢間學校.....我第2度讀者.....我都想問...無我係度..你會學番好嗎...唔會再同d壞人玩嗎???可以嗎....如果係可以我可以走.......

你話啊豆..啊pun佢地食煙等等...佢地得,你就唔得....係咪好似唔公平.....但係係另一方面..你記唔記得你同我講左一個<成諾>...我諗你依加都應該唔記得嫁啦...等我話俾你知啦...你話點衰點壞都唔會食煙的.....好遺憾..你依加做左啦....破壞左對我既成諾啦~

我知你好辛苦...唔開心....但係得你一個咁樣咩.....你唔開心果陣....我都心痛.....,你話我同啊豆唔了解你...你講呢番說話巳經傷害左我地啦.....我地唔了解你...那果d同病相憐既人會了解你多d嗎~可能係啦.....但我希望你搵到真係了解你既朋友啦~好知己.....88






訪客留言 (返回 winwinnie024 的日誌)


〞雪雪凍*,, 於 2007-03-20 05:49 PM 發表:
=3='''你好多留言牙-口-''

有d妒忌tim~~~

wakakakakakak.......原黎大家同埋同一個bolg=口=

cu 掰掰喇-v-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你既留言喔.....
thx~
我唔係有好多留言炸!!!!!!
不過,我都要好多謝係我呢度留言既人......
嘻嘻..........
 
Posted at 2007-03-22 04:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



神秘人..同學仔.. 於 2007-03-19 09:28 PM 發表:
小丸..你估下我係邊個..哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯......
係唔`知!!!!!!!
講你係邊個啦!!!!
無謂估來估去啦!!!!!!!!!
我想`知呀~
Posted at 2007-03-22 04:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kurumi 於 2007-03-19 07:17 PM 發表:
我覺得小阮你比我更加需要個
英文班,希望個英文班幫到你^O^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX...................
嘻嘻......你真係好人士啦!!!!!!!!!!
 
Posted at 2007-03-22 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kimmy 於 2007-03-18 10:48 PM 發表:
我想問如果係唔係我唔同薯巧同杜敏一齊...
你就會願諒佢地?如果係既...咁我寧願唔同佢地一齊玩...
咁你地可以願諒佢地嗎?所有野都係因我而起...
對唔住...我唔苛求你地既願諒...
只希望你地俾多次機會薯巧同杜敏...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我巳經當番你地好朋友啦........
但係你竟然話我攻心計.......\
朋友....係咁樣咩???????
想同你做番朋友....唔想無左你呢個朋友.....
但係我要真心的!!!!!!!!!
可以嗎??????????????^^
Posted at 2007-03-19 03:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



melanie2 於 2007-03-18 04:13 PM 發表:

 

死winnie!!

泥我度留言,又唔留返自己個網址....

等我搵搵搵...知唔知我搵左幾耐呀!!!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻...........
thx你既留言........
多d來啦~
Posted at 2007-03-19 03:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



>3<杜敏... 於 2007-03-18 12:43 PM 發表:
家姐,,,我知你對我好,,係真心架!!我答應你我以後唔再做錯事呀~~~你原諒我地喇!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kurumi 於 2007-03-18 01:24 AM 發表:
其實如果你地朋友之間有問題,
點解唔試下回憶下以前一齊開心既日子?
如果都係修補唔到哩次所造成既傷痕,
即係代表你地真係玩完啦.
小阮我知你唔開心,我自己都好唔開心,
我留哩個言都係希望你好過d姐,
如果你唔鐘意既話,我可以從此消失.
今次唔駛你又睇上又睇下啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你既關心........
thx~
我明白你既意思.......
其實我無話唔鐘意你既留言....\
多d上來留言呀......
歡迎.....歡迎......
嘻嘻...........^^
Posted at 2007-03-19 04:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



money 於 2007-03-17 08:43 PM 發表:
小阮..

未愛過
真係吾人地既心
我地又未痛過
真係好難了解

尊重人地選擇既路
大家都會開心d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我明白嫁啦............
我知道...要點做啦~
thx~
Posted at 2007-03-19 04:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀鏗 於 2007-03-17 05:27 PM 發表:
大家都係朋友~我地應互相支持同埋關心!友誼係好重要~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然啦....友誼係好好重要的!!!!!!!!!!!!!!!
我會日日咁關心我既朋友的!!!!!!!!!!!!!!!!!!
嘻嘻.....^^
Posted at 2007-03-19 04:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



無良 於 2007-03-17 03:43 PM 發表:
唉 食煙唔會有好處 請3c 試過就算 唔好帶接觸 應成我地ok?
小丸子 佢係一個好關心朋友既人 佢唔會收埋自己
唔好怪 忠言逆耳 有咩講錯 對唔住!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你既<讚>我既說話...\
好開心喔....嘻嘻.....
你無咩野講錯......仲講得好好tim~
唔洗講sorry~
Posted at 2007-03-19 04:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





winwinnie024
暱稱: winnie
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
再見啦.................
2007-07-22
2007-06-08
2007-05-20
2007-05-19
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 47
今日人氣: 1
累積人氣: 1771
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed