2005 年 11 月 8 日 星期二  |
| 派左MATHSSSSSSS喇 |
分類: 未分類 |
唉…..
尋日….派左MATHSSSSSSS喇
我都唔知點解會忍唔住….
我即場喺Mathss堂喊….
Lunchtime 放鬆吓….
放學…終於都忍唔住….又喊…
好多同學都走黎安慰我…
但係…..就令我更加想喊…
我都唔知點解會忍唔住….
明明Lunchtime頂得住…
放學.又…喊苦喊忽….>.<
到今日…
仲死!不過合格…
死就死在啱啱好!
啱啱好合格wo~
真係唔知開心定傷心好喇…!!
於是又忍唔住…喊..!!
唉唉唉唉唉唉唉…..
英文….又派左
成績….>>未如理想<<
得>>43/50分 =86/100分
我希望ge..我所祈望ge….
係45/50分=90/100分以上ga…
點知…得呢個分….
好Down ar….
好慘呀….
好在有明Ming 同Peggy + Heidi 同我班同學支持…
E+先好翻少少咋..
多謝你地呀….>.<
Forever Friend !!!
|
|
|
菜c 於 2005-11-14 04:09 AM 發表:
Hi.."
你仲記吾記得我牙?
吾好話吾記得..
哈..黎左..
你吾洗吾happy bor..
我地學校仲勁啦..
中文全級得12個合格炸=-=...
得閒去下我個日記板板lo..^^
吾留言既話..
哈~我就會..恐佈之....講笑**
bye bye**
my honey~~
^^
|
|
|
Kenny 於 2005-11-11 10:47 PM 發表:
吓!?
你maths唔合格呀...
算啦....
人生不如意事十常八九...
下次再努力啦...
我都係「mount」車邊咋...
唔好唔開心啦....
|
網主回覆
唉~算吧LA....太失敗lu我...... Posted at 2005-11-12 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔吉利∼∼ 於 2005-11-08 09:23 PM 發表:
唔好咁喇winsome...下次努力過lo...我今次d成績都1樣差差la><
|
網主回覆
唉….. 唉….. 你都冇唔及格!!.....=.=''
Posted at 2005-11-09 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|