2005 年 11 月 8 日  星期二   晴天


派左MATHSSSSSSS喇 分類: 未分類
…..

尋日….派左MATHSSSSSSS
 
我都唔知點解會忍唔住….

我即場喺Mathss堂喊….

Lunchtime
放鬆吓….

放學終於都忍唔住….又喊

好多同學都走黎安慰我

但係…..就令我更加想喊

我都唔知點解會忍唔住….

明明Lunchtime頂得住

放學.喊苦喊忽….>.<

到今日

仲死!不過合格

死就死在啱啱好!

啱啱好合格wo~

真係唔知開心定傷心好喇…!!

於是又忍唔住..!!

唉唉唉唉唉唉唉…..
 
英文….又派左

成績….>>未如理想<<

>>43/50 =86/100

我希望ge..我所祈望ge….

45/50=90/100分以上ga…

點知得呢個分….

Down ar….
好慘呀….
好在有明Ming Peggy + Heidi 同我班同學支持

E+
先好翻少少咋..

多謝你地呀….>.<

Forever Friend !!!

 






訪客留言 (返回 winwinsome 的日誌)


菜c 於 2005-11-14 04:09 AM 發表:
Hi.."
你仲記吾記得我牙?
吾好話吾記得..
哈..黎左..
你吾洗吾happy  bor..
我地學校仲勁啦..
中文全級得12個合格炸=-=...
得閒去下我個日記板板lo..^^
吾留言既話..
哈~我就會..恐佈之....講笑**
bye bye**
my honey~~
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kenny 於 2005-11-11 10:47 PM 發表:
吓!?
你maths唔合格呀...
算啦....
人生不如意事十常八九...
下次再努力啦...
我都係「mount」車邊咋...
唔好唔開心啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~算吧LA....太失敗lu我......
Posted at 2005-11-12 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



唔吉利∼∼ 於 2005-11-08 09:23 PM 發表:
唔好咁喇winsome...下次努力過lo...我今次d成績都1樣差差la><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

….. ….. 你都冇唔及格!!.....=.=''
 
Posted at 2005-11-09 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





winwinsome
暱稱: S1U S1U WINSOME``打天下"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
<3```
動漫!!!!!
Happy<3
2007-04-10
2007-01-26
文章分類
全部 (167)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 167
留言總數: 123
今日人氣: 54
累積人氣: 9408
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed