| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 7 月 8 日 星期六 |
| ▼×。° 感覺不可以拖 ╭﹍﹢若你喜歡我愛便清楚*[|-\:: |
呢排無無聊聊咁.."又唔知做咩好.."成日都要女童軍- -
就累死.."星期5到6都有活動= =
好彩岩岩玩完-3-v.."而家開始跟人玩下.."
模擬市民2
都幾好玩嫁.."可以整死人.."跟某某人學既-3-v
ka.."我已經死左4個家庭-3-
入面有一個人好似我咁-3-
我自己設左一d人物.."好似ESTHER啦..VIVI啦..橙啦.."
4個女仔一齊住..."好搞笑.."
算囉.."唔打日記啦.."KA..."玩模擬市民2囉-3-V
|
| 刊登時間︰2006-07-08 05:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | »
|