2008 年 3 月 16 日 星期日
\
系米好可愛尼 -v-"
佢地第1日黎我屋企住哇>v<"
可愛可愛牙>3<"
vicky仔都黎左我到玩鼠鼠牙-v-*
嘰嘰*
今日做數"
開頭好難"
因為小做練習lo-3-"
做下下就識了 -v-"
仲好易tim
好心人黎下拉"
有隻3歲白色長毛貓冇人要牙*
有冇收養佢牙*"?