| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 9 月 20 日 星期三 |
| 快d好番啦,,"]] |
某某- -"病左"
傷風- -"快d好番啦--"
唔好帶住病返學牙-口-"
我日日都好支力- -"
成日上堂好眼訓,,,"]]
但係我F.3啦__+
所以,,我要努力一點點xDDD"<一點點就夠啦"
今,,有2個傻婆- -"係到扮青出於藍"
卡哇兒"卡哇兒"雪糕"雪糕"卡哇兒"YA-.-"←大約啦"
當你估到果陣- -"會好無奈滴,,,"
今天,,"開左個PE 會- -"
我同某某xD"一陣冇聽,,"
去左窗邊同1個傻婆加1個傻仔- -"傾計=]"
我今日,,,好開心牙>\/<"KAKA,,"
°×卡哇兒﹍尼>\/<"
p.s.果一d某某係神秘人xDD"可能係你自己尼﹍._."←迷你滴"
|
| 刊登時間︰2006-09-20 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 121 | »
|