好 熱 !! 點 解 咁 熱
熱 左 咁 多 日 都 唔 落 水-_-唔 通 要 等 下 星 期
Orz..咁 就 慘 了 /0\
今 日 又 約 左 bbt d 人 去 swim @_@
嘻,,約 左 3 點 半 又 係 遲 到 班 友-_-
泳 池 有 成 5 百 幾 人-0-多 到 丫
入 到 去 都 冇 得 游 水 咁 濟!!
可 惜 咁 多 人 都 冇 乜 得 既 女 女..有 2 個 .____.
呵~~今 次 去 玩 左 好 多 次 跳 水
真 係 笑 死 我-_-個 個 都 紅 q 哂
個 心 口 好 似 蕃 茄 色 咁 xddd 但 真 係 好 鬼 好 玩
游 完 幾 個 鐘 水 之 後 發 覺 黑 左 超 多-/\-
補送 生日快樂- - piggie
我冇事了=]
|