今晚返大陸食團年飯,係我屋企,
一家人一齊食飯既機會真係少之又少,
一家人能夠聚埋食餐飯對我來說已經係一件好幸福既事 ................
可能以前習慣咗成日都係得一個人食飯,
所以食得好慢、好慢都冇人理。
其實我一 d 都唔習慣同一大班人食野既感覺,
好怪雞,太沒安全感,
我真係有少少懷疑我係唔係自閉 
因為有時我都幾享受屋企得自己一個既感覺,
就算十日留係屋企得自己一個冇人同講野我諗我都 no problem ~
但係咁樣搞到我 d 溝通能力差 sai,
而且個世界變得好細,好似好多都唔識 !
所以 ................ 該怎麼辦呢 ?
TODAY 'S 歌詞 :
很久很久以前留下的傷痕
如今又再次隱隱作痛
把顫抖的心隱藏起來
用強顏歡笑來代替
無論長到多大我依然沒有多少改變
至今還是那麼膽怯
只知道一味的逞強
有那麼多想告訴你的話
可是卻無法說得清楚
如果說當初不曾遇見你
我就不會知道有這麼令人焦慮的痛苦
一點一點願意開始接受
那無法平撫的過去的存在
也瞭解再怎麼害怕那無法抗拒的未來
終究不是辦法
我到底還必須擁有多少的勇氣
才能對真正重要的事物
抬頭挺胸的承認那很重要
雖然可以感受如此真實的感情
可是卻總是說不出口
每一個人都懷抱著
這種難以言喻的感情繼續活在今天
有那麼多想告訴你的話
可是卻無法說得清楚
如果說當初不曾遇見你
我就不會知道有這麼令人焦慮的痛苦
雖然可以感受如此真實的感情
可是卻總是說不出口
每一個人都懷抱著
這種難以言喻的感情繼續活在今天 ( No way to say - ayumi hamasaki )
|