| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
2007-03-04  |
好多日冇打日記啦!!
之前戈D唔打啦~
打番今日既算啦!!
~•~•~•~•~•~
今日終於有覺好瞓啦!!
yy?!
因為今日星期日,
冇轉牆嘛!~XDD''
下午開機,
嗚嗚~~
我dw左30集都有啦!!
冇一集岩既...
yy?!
算啦~~唔理佢住啦~~
之後係咁同婷姐傾計!!
開心ing''
傾下傾下...
桃打比我,
問我去唔去打波,
初初話唔去,
之後都去左!~
過中原來複雜~唔講啦!
打完波~
6點10分左右!
中間發生左d不要緊的事~唔講都算啦!~
之後woody,cky同曾某某去左買野~
我就同桃走先!
去到大堂...
我同桃係咁係度傾計、談天...
一傾就傾到6點45分!
-------------------------------------------------
我的啟發~
傾完之後,
我終於明白到好多野!
1.其實...知己唔係咩都要同佢講嫁!有時,同D好朋友講,可能更加舒服!因為唔同既事情,同唔同既人講,效果係唔同嫁!好似今日咁呀,我同crystal講得幾開心!大家都係度分享大家既意見,原來有好多野,大家既唸法係一樣嫁!!
2.其實...有時D野,唔講出黎可能係好嫁!例如今日同桃講既野咁!雖然呢樣野桃都冇同我講,我都冇同佢講,因為我地大家都知道講出黎係唔好嫁!so...希望大家講野戈陣,唸下應唔應該講啦!
3.其實...每個人身邊都有好多朋友,又或者好運的,會有知己!但知己唔係一切嫁,有時朋友都好緊要!人有好多秘密,有D同呢個講,有D同戈個講...所以知己唔係咩都知嫁!!如果你真係好想知戈個秘密係咩,我唸你都係唔好問啦!因為要同你講既,就自然會同你講!唔核比你知既,你知黎都冇用!如果唔係,仲邊有秘密呀!~
*大家睇完今日篇日記,會唔會唔係好明我講咩呢?!自己慢慢唸唸啦!^^
*我的相簿有我去桂林D相嫁!得閒去睇下啦!!
|
| 刊登時間︰2007-03-04 10:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 28 日 星期三  |
今日第2日番學!  |
今日早餐好正呀!
究竟食乜?!
咪就係山長水遠咁囉番黎既桂林特產---桂林米粉!!
不過好似冇係戈度食咁好食...
可能係個湯底問題呱!!
-------------------------------------------
第2日番學!
感覺唔錯!~(開心ing'')
一早番到學校,
見到{藍藍},
好cute呀!!!
佢個頭係咁比我摸...
D毛好柔軟呀!!
----------------------------
小息啦!!
唉幼~~
呀''爸''又囉左我條風紀帶啦!
之後又要同佢搶過...
第2個小息,
『班花』!!
係真唔係呀?!
''殘花''先真呀!!~XDD''
午息,
去到圖書館,
原來今日又係miss謝生日呀!!
佢請左粒糖糖比我食!
由於今日佢生日,
so...破例比我今日係圖書館食野!!^^
佢仲比我早走5分鐘耶!
如果佢日日生日你話幾好呢!!
-------------------------------------------------
放學lu,
去左2樓做美勞,
4點幾走左lu~~
--------------------------------
*祝miss謝&William~
生日快樂!~ |
| 刊登時間︰2007-02-28 10:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 25 日 星期日  |
| 桂林之旅!~(唔捨得呀~) |
今日年初四,我7點多就起床了,空氣很新鮮呀!我的心情很興奮喔,因為今天是去旅行的大日子。去那裡?不就是去桂林嘛。
我們8時左右就吃完早餐了。由於今次我們是『自旅團』(自己開車去旅行),所以我們要把握時間。
去的途中,可能是我太興奮吧,一點睡意都沒有,一直在風景。時間慢慢的過去,12點多了,我們去吃午飯了。吃完之後又出發了,一坐又坐了幾個小時了。才離開廣東不久,到了廣西,嘩!!好美的景色呀!從現在到桂林,沿路都是一片片綠油油的田、一頭頭的黃牛......我們隨着一片片不同的雲來到梅州了。這裡的房子很特別,不同我們平時的那般長方形(我不懂說呀)。現在已經6時多了,我們來到我們的第1站了--- 陽塑。那裡的山有不同的形狀,有的像豬八戒、有的像獅子......我們找到酒店以後,就去吃晚飯。唉!第1頓就這麼難吃...可能是我不習慣吧!因為那裡那麼剛剛有一隻大胖豬很臭呀!吃飽之後,我們就去了西街。那裡很熱鬧,全條街都是是各色各樣的東西。我最記得的是,那裡有一間店舖叫蠶絲店。店的門口有一位呀姨在弄蠶絲,店裹就有很多用蠶絲做的服裝,當然價錢是相當貴的。
第2天,我們去了劉三姐故居。那裡有一條河,我們幾個小朋友就到那裡玩一個叫水球的遊戲(就是我們要進到一個像氣球的水球裹面,然後就把我們推到河裹),真的十分好玩耶!~玩完之後,就去參觀劉三姐故居,依~為什麼那間房子那麼舊,會有水喉的呢?!不是太奇怪了嗎?是否真有其人呢?!哈哈!我有點不相信喔!之後我們去乘竹船,哈哈!我們見到一群鴨子,很可愛喔!之後我們又去了蝴蝶泉,跟着去了吃午餐,我們望着月亮山吃午餐,真的別有一番風味!之後我們去了跟着又去了世外桃源。世外桃源那裡真的很漂亮呀!我們乘着船,在河裹遊覽,那裹的水可以見到底的海草,十分清澈。呀!嚇死我啦,途中原來有一些族人跟我們打招呼,但他們我方法很特別的,不過也很好看耶。之後我們慢慢周圍參觀,依~有一位老先生在寫毛筆耶!聽說他很出明的。本來我們想請他幫我們寫個字的,要$30,已經不算貴的啦,不過因為時間我關係,沒有寫啦v.v
到了第3天,我們第1站去就是去吃飯,我們去一位叔叔的朋友家吃飯。去到了,我們幾個小朋友對那麼大的田很好奇,就去參觀了一下,哈哈!我們見到一位呀婆正在掘馬堤,我們見了,又試下幫她掘,挺有趣呀!不過很累呀。之後我們又食一些新鮮的菜,好好吃呀!我從來沒試過吃這麼好吃的菜耶!之後我們又吃那些生馬堤,很甜呀!好吃好吃!!吃完後,我們又去了姑婆山,那裡有一條瀑布。感覺不錯呀,不錯那氣瀑布好像小了一點耶,都不夠南昆山的那條壯觀。正所謂: 茶是故鄉濃 ; 酒是故鄉{唇} 。難得來到,一定要參觀一下吧!我們去到一塊茶園,拍了一些照片,突然一位呀姨說了一句說,把的們笑得要死!XDD''然後的們去了品茶,不錯不錯,好飲!之後我們回到了酒店,去了吃飯,之後去泡溫泉,唉幼!太多人啦,好像很髒耶!我沒有泡到呀!!
到了最後一天嘍!我們一早就去了玉石林,那裡有很多不同的石頭,樣子特別,有的像青蛙,有的像雞......最不幸的是,我們沒去到一線天呀!因為不夠時間啦!要回家啦!因為要開車8~9個小時呀!所以下次再來過吧!12時多啦,我們去到一間茶酒,吃野豬肉,味道不錯呀!!
今次的遊行到此為止嘍!真的很不捨得呀!有機會我一定要來多次!!因為其實今次我們是沒去到桂林的,所以下次要來多幾天,去更多的地方。回到香港,那些是甚麼山來的?!那麼難看的。那些是甚麼菜來的?!這麼難吃的!唉!算啦~有機會再吃過好東西吧!
(景點有d冇講到,因為去左太多地方啦!打完先記得呀~有機會再打過)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
以下是之後的事,有興趣就看看吧!
回到大陸已經6時多了,
我們去了吃飯,
那些菜好難吃喔!!
好想念廣西的菜喔,
即摘即吃,
很新鮮嘍!
第2天,
就是今天吧!
我要回香港嘍!
乖車的途中,
聽到舞獅的聲音,
好捨不得呀!!
我一定會再回來的!!!
---------------------------------------
明天番學啦!
各位有掛住我嗎??
哈哈~
我好掛住你地呀!!
聽日見~886
|
| 刊登時間︰2007-02-25 10:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 2 月 18 日 星期日  |
boring~~  |
各位大家好!!
好久沒見囖!!
我在大陸啊~(悶死了>.<)
好掛住你地丫!!>.<
我遲D會去旅行呀!!
不過我很擔心我的功課丫,
因為我還沒做完呀~.~
系呢...
你地有沒有掛住我丫?!xdd
沒有0.0
(哭ing'')我恨死你地!!!
有^^
(笑ing'')謝謝你地喔!!
我不說了!!
886~
|
| 刊登時間︰2007-02-18 05:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 11 日 星期日  |
補打2篇日記~  |
第1篇~琴日既~
琴日8點幾起左身,
之後8:45a.m 桃同carmen就陪我去交成績表比中學!
交完表...
我地係安定{兜}左個圈,
都走唔出去...
跟住盪左一陣鞦韆,
(開心ing'')
之後桃桃就走問人應該點行啦!
哦...明晒啦!
行下行下...
都係搞唔清耶...=-=
桃桃又再次問人,
哦...今次一定明啦!
因為咁岩戈個路人都係行戈條路嘛!
so...我地跟住佢尾行就得啦!
終於到啦...
=0='' o晒耶!
咪''屯門市公園''←呢幾個字細成咁呀!!!
差D睇唔到呀!
真係可以同我蝦蝦比較耶!~XDDD''
去到市中心,
我地又搵唔到惠康啦!
因為搬左嘛!!
之後又係桃桃問人呀!^^
搵到啦!
買左5包朱古力豆呀...= =
(後悔中...)
之後桃同carmen就陪我去買野啦!
thx~晒呀~你地會萬福的喔!!
到左下午,
去carmen屋企整朱古力呀!
haha~
我地雞手鴨腳咁...
最後都算整到出黎啦!!
味道...好味呀!!!
樣貌...都受到既!!
愛心指數...爆燈呀!!!
希望''214''戈日你地會中2食啦!!
最緊要係你要中2食喔!!
邊個?!
唔話你知!^^
----------------------------------------------------------------
第2篇日記~今日既~
今日9點幾起左身lu...
之後就拾枱,
10點幾就有人黎我屋企整野!
好快整完嘍!
我屋企e+有2個電話號碼嘍!!
一個係e+用緊戈個啦!
一個今日先有既!!^^
想要的話,
問我囉啦!!
11點幾我就同我媽去左卓爾戈間''總廚''←(茶樓) 霸位!!
(差唔多有位戈陣就打比呀婆or呀公,叫埋佢地出黎!~)
不過...有排等耶!
之後我就去左間shop到買左本記念冊...($30耶!!破產中...)
跟住就同埋呀媽去百佳買野!!
買完就去睇下有位未啦...
唉!!仲有成10幾個先到耶!!
我地等呀等...等呀等.......
終於到啦!!
嗯嗯...唔錯呀吓!!
味道可以接受!!~XDDD"
食完嘍!
我,媽,婆就去左市中心,
koko~我買左對鞋耶!!
跟住就周圍行下...
行到3點左右,
我地就行番屋企嘍!
途中...
我買野飲...
請埋媽同婆耶!!(又冇左$12啦...嗚嗚...)
番到屋企啦!
做埋功課先!
好快做完嘍!
溫筆記呀!!
背呀!背呀!背呀.......
背好啦!
開左一陣機!
走先啦!~
886~
p.s
仲有3日咋!!希望不會破裂啦!!
|
| 刊登時間︰2007-02-11 08:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 2 月 9 日 星期五  |
朱古力!~  |
今日臨課外活動先買盆花耶!
勁平呀!!
全部野都係$5咋!
我揀左盆最令既花花耶!!^^
之後就去左''環保''啦!
miss 叫我地講12句環保句子...
我講岩左2句耶!
之後我地只係講左6句咋!
跟住就用戈6句黎玩game啦!~
原來係玩{估領袖}~
玩下都冇咩所謂既!
因為可以回憶番自己細個戈陣嘛!!~XDD''
玩完第1輪,
放學lu~
今日我留係學校幫婷同桃手打野!
去到電腦室,
我同婷係度玩game,
得桃一個做緊野...
sorry'']]冇幫到你~
之後風哥入左黎,
係咁同佢傾計!!
我發覺我係一個正宗既{電腦白痴}耶!
點算好呢?!
I must learn computer now~
我傾下傾下計...
有幾個畢左業既師姐黎左...
救命!
佢地講野把聲:又尖,又大聲,又『熱情』...
好似瘋人院出來似的...恐怖!!
之後番屋企lu...
去到容樹下,
我,婷,桃3個又停左係度傾計 lu~
我地傾咩?!
咪就係傾緊聽日整朱古力既野囉!
傾成點?!
傾好晒lu~
咁姐係點呀?!
等我為大家講解下啦!!
聽日早上我就會同桃桃一齊去買野!
之後下午我同婷就去桃桃屋企整朱古力!
*其實我聽日本身都有好多野要買...
*包括:牛仔褲,糖,『朱古力(新年送禮用的)』
希望到時大家中2食我整既朱古力啦!!
特別係...某某啦!!
邊個?!
張老師囉!~XDD''
信唔信由你嘍!!~hehe~
♀214 ~ 朱古力 ~ 由心裹笑出來 ~ I ♥ U ~  |
| 刊登時間︰2007-02-09 07:43 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
2007-02-07  |
今日番到學校,
係咁傾計...開心ing''
番到課室...0.0
死啦!
我做錯功課呀!!!
冇lala做左魯迅戈課呀!!!
救命呀!!唔制呀!!
唔要欠交呀!
好!
等我問下張sir先~
yeah!!佢話唔當呀!
佢叫我做番比佢算啦!
好野!張sir萬歲!
你會萬福的喔!!~XDDD''
之後我係咁係度做啦...
點之今日有簿囉耶!
好采!
我好朋友多,
劉琳話幫我囉呀!!~
Thx~晒~
你都萬福的喔!~XDDD''
嗯嗯...第一個小息時終於做完啦!
之後交比張sir...
佢話做錯左戈課唔洗擦,
因為遲早都要做!!~
好野!~到時我唔洗做嘍!!^^
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○○●
到左下午去圖書館,
我又無奈,又好笑,又嬲!~
這全都是因為{蘇車干}← 1個低班小朋友!
佢冇lala係圖書館D枱下面走黎走去...
初初見到仲以為佢係傻的呢!
之後佢有冇lala爬係地度!
搞到D圖書管理員又抬佢,又話佢,又拉佢...
佢都係唔郁!!= =
之後我為有搵miss 謝啦!
佢竟然同我講:你叫佢走啦!同佢班主任講唔比佢黎!
我唸:我叫到佢走就唔洗搵你啦!最幣就係佢抬都唔郁呢!
不過就係因為佢...
搞到成個圖書館既人都係度笑!~haha~
之後都係miss 謝出馬啦!
miss 謝一走埋黎...
唔知yy佢已經比D圖書管理員拉到去門口啦!
之後miss 謝講左句:你地同佢番班房,同佢班主任講唔好比佢再黎圖書館!
冇lala成班圖書管理員圍住晒{蘇車干}...
都唔知佢地做咪?!
miss 謝只係搵左2個人,
其他人黎做咩呀?!
逼到死!
最後miss 謝命令本人叫晒其他人等番番去圖書館!
haha~佢地好聽話耶!
我一叫,
番番晒黎lu~XDDD''
之後就同Mandy,袁珊,Biran傾計啦!~(係圖書館)
Mandy去邊,
Biran就跟住去邊!
笑死我同袁珊啦!
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
放學lu...
吳K冇lala同我講埋D唔似歷史既歷史,
不過好好笑耶!!
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
做完功課上msn,
同呀某某人傾左2,3句野!
其實...
點解要問你呢樣野...
係因為...(唔講啦~)
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
之後同爸爸B傾計...
今日認左2個爸爸呀!~(係msn)
|
| 刊登時間︰2007-02-07 09:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 2 月 5 日 星期一  |
2007-02-05  |
今日6A,6C,同埋6E班3班都要去{JU CHING CHU }參加佢地既英語日營!
係嗒車既途中,
因為呢間學校既名太難讀啦!
so...
我就幫佢改左做{CHU CHU CHU.....SCHOOL}啦!!~
---------------------------------------------------------------------------
去到lu...
我地戈組係第1組呀!
係''牛頓''組耶!~(Isaac Newton)
跟住去到禮堂啦!!
嗯嗯...唔錯!
個miss係咁係度講英文,
我起碼都聽得明10分之3!!~kaka~
之後我地改口號啦!!
我地組口號係:
Isaac ! Isaac ! Isaac ! Newton !
Newton is important one !! (大約係咁啦)
雖然唔係我地組贏!
不過算啦!!
-------------------------------------------------------------------------
之後派左袋野比我地!
依~
裹面有d野bo...
冇睇到係咩!~^^
跟住去左個唔知咩室啦~(冇留意到~嘻嘻~)
我地每人用個瓶載D海苔,水,一隻蝦仔,同埋一D其他野落去!
我係第1個整好...
但我隻蝦係最細隻嫁!!(嗚嗚...)
仲要唔係好識郁...
成日停係一個位到...
希望佢可以成功長大啦!!!
之後我地又去左另一個室,
今次既活動係整{擴聲器}!
原來整完會發出:kero! kero!kero...咁既聲音既 =0=''
跟住又去左另一個室,
原來係睇下邊個既公仔夠平衡!
kaka~
今次我贏左耶!
差小小輸左比cky呀!!
好采!!冇事耶!
不過份禮物...
係隻保溫杯...
但係隻杯D公仔唔係好岩我耶!!
之後又去另一個室,
首先我地每人畫幅圖,
跟住放落Oven到叮一叮!!
縮到好細耶!
可以做key ring呀!
不過我畫到唔知似咩...
都係做留念算啦!!~kaka
今日上午既活動講得差唔多啦!!
間學校個校長好nice呀!!^^
但現在係時候番學校嘍!886~
---------------------------------------------------------------------
番到學校...
3堂英文堂呀!!= =
今日成日都對住英文...
但早上一D都唔悶嘍,
但下午就...
miss miu 播故事戈陣...
我已經瞓緊呢!!~
之後做T.S.A 啦!
做完都差唔多打鐘lu~
放學啦!
跟隊戈陣係咁睇人地隻蝦仔!!
嗚嗚嗚...
最細都係我戈隻呀!!
點解呢!?!?
p.s
婷姐!
今日留到言吧!!~kaka~
我洗再心c c lu~~
|
| 刊登時間︰2007-02-05 09:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 2 月 4 日 星期日  |
開心的一天!!~  |
今日10點幾比呀媽叫醒...
之後我就作埋篇文、寫埋D大字同埋做好份美勞!!
我一邊做功課,
呀媽就一邊做家務!!
今日屋企搞清潔耶!!
好農消毒藥水味呀!
到左下午...
叫左桃桃黎我屋企...
部打印機蝦我...(嗚嗚...)
桃桃印佢就印到野,
我印就白紙一張!!(哼~)
之後桃桃搵人去打波啦!!
首先係打比cky,
桃:喂!cky呀!4點半去打波呀!~
cky:哦...
之後收左線啦!!
跟住打比詹詹,
桃:喂...
詹詹:得啦!打波嘛!~bye~
cut左線啦!!
笑死我!!
桃桃只係講左一個字咋!
人地就知佢要講咩!!
勁呀!!~kaka~
---------------------------------------------------
落到去樓下...
冇人既!?
依~
桃桃發現到D野bo...
哦...原來係見到詹詹個頭!!~
kaka~佢地躲係部車後面耶!!
之後打波啦!!
嗯嗯...打得唔錯!!
哎呀!!!死囉!!
我個羽毛球又毀左啦!!=.=''
呢個係第幾個呢!?!?
數唔盡耶!!
之後又去左興盛戈邊玩!
haha~桃桃打左詹詹幾巴耶!!
之後我又打埋一份!!
點之...
佢還手耶!!
比佢追住咁打!!
有冇搞錯呀!
田徑隊嫁bo你,
跑得咁快...
一定比你追到啦!!~hehe~
真係比佢追到,
打左我一下頭!
之後冇lala...
ck,woody,詹詹同埋D其他學校既3,4年班玩!!=0=
不過笑到我look地!!~kaka~
咩事!?唔講~
之後詹詹冇lala係我耳邊大叫左一聲!
之後到我追番佢{叫}!
點之佢話我叫唔夠大聲...
咁我咪彈佢只耳囉!~^^
痛吧!!
之後又比woody,ck,曾xx囉左我件衫黎玩!
好無奈耶!
算啦!
我都打番佢地一下!~koko~
今日玩得好開心呢!!
6點幾番屋企lu...
哎呀!
耳邊有D聲咁bo...
等我還手先...(奸)
車~比佢發現左...
唔追啦!
一定唔夠佢跑既!~=-=
今日好開心呢!!
希望明天都是吧!!
|
| 刊登時間︰2007-02-04 07:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 2 日 星期五  |
2007-02-02  |
今日打番琴日戈篇日記呀!!
琴晚煲下煲下飯...
個煲漏電= =''
之後電視、雪櫃、同埋我開左唔夠3分中既電腦冇lala黑晒=.=''
死火啦...今晚點過...
好采仲有燈姐...如果唔係...唔敢想像.........
不過真係好悶呀!!!
好采今日搵人整番好lu...
開到機啦!!~kaka~
--------------------------------------------------------------------------------
今日星期五...
冇lala要上周會...
最憎就係上周會嫁啦!!悶到死...
次次都係係度{釣魚}...
--------------------------------------------------------------------------------
今日不如等我整番幾句韓文啦!!~xDDD''
너를 사랑한다고 맹세한다 !!!←同邊個講!?唔話你知!~koko~
내일 우리 학교에서 졸업식을 거행한다 !!!←我唔想耶!!嗚嗚... |
| 刊登時間︰2007-02-02 09:09 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|