童話國度§期☆待◎中△的→幸◇福♣surprise★你會萬福的喔!~衝呀!~Baxia~

↑┤[●]]我試過覺得自己係最幸福既人...♂※也試過覺得自己好寂寞≥.≤ ♀這全也是你比我的!!!◎.◎希望是你比我的!![★]失落也是你比我的!!§你到底想點!?!?>.<我不希望自己像老鼠沒了''大米''似的!!○.●

一本書,一杯荼,一個月光朦朧的夜晚☆

一個知己,一篇日記,一次放鬆自我的敍說☆

一個背包,一張車票,一次遠走天涯的流浪☆

一點音樂,一包零食,一趟徹徹底底的放鬆☆                                           人生就像一本相薄,

                                                                                                     每一頁都有不同的事、不同的人、不同的心情!

                                                                                                       有空拿出來細味一番!!可能別有一番風味呢!!!

 
 
wj120510
暱稱: 2毫子◎.◎
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
oO○]]薰衣草的第6次花...
oO○]]薰衣草的第4次花...
oO○]]薰衣草的第3次花...
oO○]]薰衣草的第2次花...
oO○]]薰衣草的第1次花...
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kobe的xanga''
我的xanga''
珊珊的xanga''
張sir的xanga''
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 389
今日人氣: 0
累積人氣: 7516
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 4 日  星期日   晴天


2007-03-04 驚訝

好多日冇打日記啦!!

之前戈D唔打啦~

打番今日既算啦!!

~•~•~•~•~•~

今日終於有覺好瞓啦!!

yy?!

因為今日星期日,

冇轉牆嘛!~XDD''

下午開機,

嗚嗚~~

我dw左30集都有啦!!

冇一集岩既...

yy?!

算啦~~唔理佢住啦~~

之後係咁同婷姐傾計!!

開心ing''

傾下傾下...

桃打比我,

問我去唔去打波,

初初話唔去,

之後都去左!~

過中原來複雜~唔講啦!

打完波~

6點10分左右!

中間發生左d不要緊的事~唔講都算啦!~

之後woody,cky同曾某某去左買野~

我就同桃走先!

去到大堂...

我同桃係咁係度傾計、談天...

一傾就傾到6點45分!

-------------------------------------------------

我的啟發~

傾完之後,

我終於明白到好多野!

1.其實...知己唔係咩都要同佢講嫁!有時,同D好朋友講,可能更加舒服!因為唔同既事情,同唔同既人講,效果係唔同嫁!好似今日咁呀,我同crystal講得幾開心!大家都係度分享大家既意見,原來有好多野,大家既唸法係一樣嫁!!

2.其實...有時D野,唔講出黎可能係好嫁!例如今日同桃講既野咁!雖然呢樣野桃都冇同我講,我都冇同佢講,因為我地大家都知道講出黎係唔好嫁!so...希望大家講野戈陣,唸下應唔應該講啦!

3.其實...每個人身邊都有好多朋友,又或者好運的,會有知己!但知己唔係一切嫁,有時朋友都好緊要!人有好多秘密,有D同呢個講,有D同戈個講...所以知己唔係咩都知嫁!!如果你真係好想知戈個秘密係咩,我唸你都係唔好問啦!因為要同你講既,就自然會同你講!唔核比你知既,你知黎都冇用!如果唔係,仲邊有秘密呀!~

*大家睇完今日篇日記,會唔會唔係好明我講咩呢?!自己慢慢唸唸啦!^^

*我的相簿有我去桂林D相嫁!得閒去睇下啦!!

刊登時間︰2007-03-04 10:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


今日第2日番學! 驚訝

今日早餐好正呀!

究竟食乜?!

咪就係山長水遠咁囉番黎既桂林特產---桂林米粉!!

不過好似冇係戈度食咁好食...

可能係個湯底問題呱!!

-------------------------------------------

第2日番學!

感覺唔錯!~(開心ing'')

一早番到學校,

見到{藍藍},

好cute呀!!!

佢個頭係咁比我摸...

D毛好柔軟呀!!

----------------------------

小息啦!!

唉幼~~

呀''爸''又囉左我條風紀帶啦!

之後又要同佢搶過...

第2個小息,

『班花』!!

係真唔係呀?!

''殘花''先真呀!!~XDD''

午息,

去到圖書館,

原來今日又係miss謝生日呀!!

佢請左粒糖糖比我食!

由於今日佢生日,

so...破例比我今日係圖書館食野!!^^

佢仲比我早走5分鐘耶!

如果佢日日生日你話幾好呢!!

-------------------------------------------------

放學lu,

去左2樓做美勞,

4點幾走左lu~~

--------------------------------

*祝miss謝&William~

 生日快樂!~

刊登時間︰2007-02-28 10:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天


桂林之旅!~(唔捨得呀~)

   今日年初四,我7點多就起床了,空氣很新鮮呀!我的心情很興奮喔,因為今天是去旅行的大日子。去那裡?不就是去桂林嘛。

  我們8時左右就吃完早餐了。由於今次我們是『自旅團』(自己開車去旅行),所以我們要把握時間。

  去的途中,可能是我太興奮吧,一點睡意都沒有,一直在風景。時間慢慢的過去,12點多了,我們去吃午飯了。吃完之後又出發了,一坐又坐了幾個小時了。才離開廣東不久,到了廣西,嘩!!好美的景色呀!從現在到桂林,沿路都是一片片綠油油的田、一頭頭的黃牛......我們隨着一片片不同的雲來到梅州了。這裡的房子很特別,不同我們平時的那般長方形(我不懂說呀)。現在已經6時多了,我們來到我們的第1站了--- 陽塑。那裡的山有不同的形狀,有的像豬八戒、有的像獅子......我們找到酒店以後,就去吃晚飯。唉!第1頓就這麼難吃...可能是我不習慣吧!因為那裡那麼剛剛有一隻大胖豬很臭呀!吃飽之後,我們就去了西街。那裡很熱鬧,全條街都是是各色各樣的東西。我最記得的是,那裡有一間店舖叫蠶絲店。店的門口有一位呀姨在弄蠶絲,店裹就有很多用蠶絲做的服裝,當然價錢是相當貴的。

  第2天,我們去了劉三姐故居。那裡有一條河,我們幾個小朋友就到那裡玩一個叫水球的遊戲(就是我們要進到一個像氣球的水球裹面,然後就把我們推到河裹),真的十分好玩耶!~玩完之後,就去參觀劉三姐故居,依~為什麼那間房子那麼舊,會有水喉的呢?!不是太奇怪了嗎?是否真有其人呢?!哈哈!我有點不相信喔!之後我們去乘竹船,哈哈!我們見到一群鴨子,很可愛喔!之後我們又去了蝴蝶泉,跟着去了吃午餐,我們望着月亮山吃午餐,真的別有一番風味!之後我們去了跟着又去了世外桃源。世外桃源那裡真的很漂亮呀!我們乘着船,在河裹遊覽,那裹的水可以見到底的海草,十分清澈。呀!嚇死我啦,途中原來有一些族人跟我們打招呼,但他們我方法很特別的,不過也很好看耶。之後我們慢慢周圍參觀,依~有一位老先生在寫毛筆耶!聽說他很出明的。本來我們想請他幫我們寫個字的,要$30,已經不算貴的啦,不過因為時間我關係,沒有寫啦v.v

到了第3天,我們第1站去就是去吃飯,我們去一位叔叔的朋友家吃飯。去到了,我們幾個小朋友對那麼大的田很好奇,就去參觀了一下,哈哈!我們見到一位呀婆正在掘馬堤,我們見了,又試下幫她掘,挺有趣呀!不過很累呀。之後我們又食一些新鮮的菜,好好吃呀!我從來沒試過吃這麼好吃的菜耶!之後我們又吃那些生馬堤,很甜呀!好吃好吃!!吃完後,我們又去了姑婆山,那裡有一條瀑布。感覺不錯呀,不錯那氣瀑布好像小了一點耶,都不夠南昆山的那條壯觀。正所謂: 茶是故鄉濃 ; 酒是故鄉{唇} 。難得來到,一定要參觀一下吧!我們去到一塊茶園,拍了一些照片,突然一位呀姨說了一句說,把的們笑得要死!XDD''然後的們去了品茶,不錯不錯,好飲!之後我們回到了酒店,去了吃飯,之後去泡溫泉,唉幼!太多人啦,好像很髒耶!我沒有泡到呀!!

   到了最後一天嘍!我們一早就去了玉石林,那裡有很多不同的石頭,樣子特別,有的像青蛙,有的像雞......最不幸的是,我們沒去到一線天呀!因為不夠時間啦!要回家啦!因為要開車8~9個小時呀!所以下次再來過吧!12時多啦,我們去到一間茶酒,吃野豬肉,味道不錯呀!!

  今次的遊行到此為止嘍!真的很不捨得呀!有機會我一定要來多次!!因為其實今次我們是沒去到桂林的,所以下次要來多幾天,去更多的地方。回到香港,那些是甚麼山來的?!那麼難看的。那些是甚麼菜來的?!這麼難吃的!唉!算啦~有機會再吃過好東西吧!

(景點有d冇講到,因為去左太多地方啦!打完先記得呀~有機會再打過)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

以下是之後的事,有興趣就看看吧!

回到大陸已經6時多了,

我們去了吃飯,

那些菜好難吃喔!!

好想念廣西的菜喔,

即摘即吃,

很新鮮嘍!

第2天,

就是今天吧!

我要回香港嘍!

乖車的途中,

聽到舞獅的聲音,

好捨不得呀!!

我一定會再回來的!!!

---------------------------------------

明天番學啦!

各位有掛住我嗎??

哈哈~

我好掛住你地呀!!

聽日見~886

 

刊登時間︰2007-02-25 10:51 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天


boring~~ 不安

各位大家好!!

好久沒見囖!!

我在大陸啊~(悶死了>.<)

好掛住你地丫!!>.<

我遲D會去旅行呀!!

不過我很擔心我的功課丫,

因為我還沒做完呀~.~

系呢...

你地有沒有掛住我丫?!xdd

沒有0.0

(哭ing'')我恨死你地!!!

有^^

(笑ing'')謝謝你地喔!!

我不說了!!

886~

 

 

 

刊登時間︰2007-02-18 05:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


補打2篇日記~ 驚訝

第1篇~琴日既~

琴日8點幾起左身,

之後8:45a.m 桃同carmen就陪我去交成績表比中學!

交完表...

我地係安定{兜}左個圈,

都走唔出去...

跟住盪左一陣鞦韆,

(開心ing'')

之後桃桃就走問人應該點行啦!

哦...明晒啦!

行下行下...

都係搞唔清耶...=-=

桃桃又再次問人,

哦...今次一定明啦!

因為咁岩戈個路人都係行戈條路嘛!

so...我地跟住佢尾行就得啦!

終於到啦...

=0='' o晒耶!

咪''屯門市公園''←呢幾個字細成咁呀!!!

差D睇唔到呀!

真係可以同我蝦蝦比較耶!~XDDD''

去到市中心,

我地又搵唔到惠康啦!

因為搬左嘛!!

之後又係桃桃問人呀!^^

搵到啦!

買左5包朱古力豆呀...= =

(後悔中...)

之後桃同carmen就陪我去買野啦!

thx~晒呀~你地會萬福的喔!!

到左下午,

去carmen屋企整朱古力呀!

haha~

我地雞手鴨腳咁...

最後都算整到出黎啦!!

味道...好味呀!!!

樣貌...都受到既!!

愛心指數...爆燈呀!!!

希望''214''戈日你地會中2食啦!!

最緊要係你要中2食喔!!

邊個?!

唔話你知!^^

----------------------------------------------------------------

第2篇日記~今日既~

今日9點幾起左身lu...

之後就拾枱,

10點幾就有人黎我屋企整野!

好快整完嘍!

我屋企e+有2個電話號碼嘍!!

一個係e+用緊戈個啦!

一個今日先有既!!^^

想要的話,

問我囉啦!!

11點幾我就同我媽去左卓爾戈間''總廚''←(茶樓) 霸位!!

(差唔多有位戈陣就打比呀婆or呀公,叫埋佢地出黎!~)

不過...有排等耶!

之後我就去左間shop到買左本記念冊...($30耶!!破產中...)

跟住就同埋呀媽去百佳買野!!

買完就去睇下有位未啦...

唉!!仲有成10幾個先到耶!!

我地等呀等...等呀等.......

終於到啦!!

嗯嗯...唔錯呀吓!!

味道可以接受!!~XDDD"

食完嘍!

我,媽,婆就去左市中心,

koko~我買左對鞋耶!!

跟住就周圍行下...

行到3點左右,

我地就行番屋企嘍!

途中...

我買野飲...

請埋媽同婆耶!!(又冇左$12啦...嗚嗚...)

番到屋企啦!

做埋功課先!

好快做完嘍!

溫筆記呀!!

背呀!背呀!背呀.......

背好啦!

開左一陣機!

走先啦!~

886~

p.s

仲有3日咋!!希望不會破裂啦!!

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-02-11 08:38 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


朱古力!~ 驚訝

今日臨課外活動先買盆花耶!

勁平呀!!

全部野都係$5咋!

我揀左盆最令既花花耶!!^^

之後就去左''環保''啦!

miss 叫我地講12句環保句子...

我講岩左2句耶!

之後我地只係講左6句咋!

跟住就用戈6句黎玩game啦!~

原來係玩{估領袖}~

玩下都冇咩所謂既!

因為可以回憶番自己細個戈陣嘛!!~XDD''

玩完第1輪,

放學lu~

今日我留係學校幫婷同桃手打野!

去到電腦室,

我同婷係度玩game,

得桃一個做緊野...

sorry'']]冇幫到你~

之後風哥入左黎,

係咁同佢傾計!!

我發覺我係一個正宗既{電腦白痴}耶!

點算好呢?!

I must learn computer now~

我傾下傾下計...

有幾個畢左業既師姐黎左...

救命!

佢地講野把聲:又尖,又大聲,又『熱情』...

好似瘋人院出來似的...恐怖!!

之後番屋企lu...

去到容樹下,

我,婷,桃3個又停左係度傾計 lu~

我地傾咩?!

咪就係傾緊聽日整朱古力既野囉!

傾成點?!

傾好晒lu~

咁姐係點呀?!

等我為大家講解下啦!!

聽日早上我就會同桃桃一齊去買野!

之後下午我同婷就去桃桃屋企整朱古力!

*其實我聽日本身都有好多野要買...

*包括:牛仔褲,糖,『朱古力(新年送禮用的)』

希望到時大家中2食我整既朱古力啦!!

特別係...某某啦!!

邊個?!

張老師囉!~XDD''

信唔信由你嘍!!~hehe~

♀214 ~ 朱古力 ~ 由心裹笑出來 ~ I ♥ U ~

刊登時間︰2007-02-09 07:43 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


2007-02-07 驚訝

今日番到學校,

係咁傾計...開心ing''

番到課室...0.0

死啦!

我做錯功課呀!!!

冇lala做左魯迅戈課呀!!!

救命呀!!唔制呀!!

唔要欠交呀!

好!

等我問下張sir先~

yeah!!佢話唔當呀!

佢叫我做番比佢算啦!

好野!張sir萬歲!

你會萬福的喔!!~XDDD''

之後我係咁係度做啦...

點之今日有簿囉耶!

好采!

我好朋友多,

劉琳話幫我囉呀!!~

Thx~晒~

你都萬福的喔!~XDDD''

嗯嗯...第一個小息時終於做完啦!

之後交比張sir...

佢話做錯左戈課唔洗擦,

因為遲早都要做!!~

好野!~到時我唔洗做嘍!!^^

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○○●

到左下午去圖書館,

我又無奈,又好笑,又嬲!~

這全都是因為{蘇車干}← 1個低班小朋友!

佢冇lala係圖書館D枱下面走黎走去...

初初見到仲以為佢係傻的呢!

之後佢有冇lala爬係地度!

搞到D圖書管理員又抬佢,又話佢,又拉佢...

佢都係唔郁!!= =

之後我為有搵miss 謝啦!

佢竟然同我講:你叫佢走啦!同佢班主任講唔比佢黎!

我唸:我叫到佢走就唔洗搵你啦!最幣就係佢抬都唔郁呢!

不過就係因為佢...

搞到成個圖書館既人都係度笑!~haha~

之後都係miss 謝出馬啦!

miss 謝一走埋黎...

唔知yy佢已經比D圖書管理員拉到去門口啦!

之後miss 謝講左句:你地同佢番班房,同佢班主任講唔好比佢再黎圖書館!

冇lala成班圖書管理員圍住晒{蘇車干}...

都唔知佢地做咪?!

miss 謝只係搵左2個人,

其他人黎做咩呀?!

逼到死!

最後miss 謝命令本人叫晒其他人等番番去圖書館!

haha~佢地好聽話耶!

我一叫,

番番晒黎lu~XDDD''

之後就同Mandy,袁珊,Biran傾計啦!~(係圖書館)

Mandy去邊,

Biran就跟住去邊!

笑死我同袁珊啦!

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

放學lu...

吳K冇lala同我講埋D唔似歷史既歷史,

不過好好笑耶!!

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

做完功課上msn,

同呀某某人傾左2,3句野!

其實...

點解要問你呢樣野...

係因為...(唔講啦~)

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

之後同爸爸B傾計...

今日認左2個爸爸呀!~(係msn)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-02-07 09:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


2007-02-05 愉快

今日6A,6C,同埋6E班3班都要去{JU CHING CHU }參加佢地既英語日營!

係嗒車既途中,

因為呢間學校既名太難讀啦!

so...

我就幫佢改左做{CHU CHU CHU.....SCHOOL}啦!!~

---------------------------------------------------------------------------

去到lu...

我地戈組係第1組呀!

係''牛頓''組耶!~(Isaac Newton)

跟住去到禮堂啦!!

嗯嗯...唔錯!

個miss係咁係度講英文,

我起碼都聽得明10分之3!!~kaka~

之後我地改口號啦!!

我地組口號係:

Isaac ! Isaac ! Isaac ! Newton !

Newton is important one !! (大約係咁啦)

雖然唔係我地組贏!

不過算啦!!

-------------------------------------------------------------------------

之後派左袋野比我地!

依~

裹面有d野bo...

冇睇到係咩!~^^

跟住去左個唔知咩室啦~(冇留意到~嘻嘻~)

我地每人用個瓶載D海苔,水,一隻蝦仔,同埋一D其他野落去!

我係第1個整好...

但我隻蝦係最細隻嫁!!(嗚嗚...)

仲要唔係好識郁...

成日停係一個位到...

希望佢可以成功長大啦!!!

之後我地又去左另一個室,

今次既活動係整{擴聲器}!

原來整完會發出:kero! kero!kero...咁既聲音既 =0=''

跟住又去左另一個室,

原來係睇下邊個既公仔夠平衡!

kaka~

今次我贏左耶!

差小小輸左比cky呀!!

好采!!冇事耶!

不過份禮物...

係隻保溫杯...

但係隻杯D公仔唔係好岩我耶!!

之後又去另一個室,

首先我地每人畫幅圖,

跟住放落Oven到叮一叮!!

縮到好細耶!

可以做key ring呀!

不過我畫到唔知似咩...

都係做留念算啦!!~kaka

今日上午既活動講得差唔多啦!!

間學校個校長好nice呀!!^^

但現在係時候番學校嘍!886~

---------------------------------------------------------------------

番到學校...

3堂英文堂呀!!= =

今日成日都對住英文...

但早上一D都唔悶嘍,

但下午就...

miss miu 播故事戈陣...

我已經瞓緊呢!!~

之後做T.S.A 啦!

做完都差唔多打鐘lu~

放學啦!

跟隊戈陣係咁睇人地隻蝦仔!!

嗚嗚嗚...

最細都係我戈隻呀!!

點解呢!?!?

p.s

婷姐!

今日留到言吧!!~kaka~

我洗再心c c lu~~

 

刊登時間︰2007-02-05 09:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


開心的一天!!~ 愉快

今日10點幾比呀媽叫醒...

之後我就作埋篇文、寫埋D大字同埋做好份美勞!!

我一邊做功課,

呀媽就一邊做家務!!

今日屋企搞清潔耶!!

好農消毒藥水味呀!

到左下午...

叫左桃桃黎我屋企...

部打印機蝦我...(嗚嗚...)

桃桃印佢就印到野,

我印就白紙一張!!(哼~)

之後桃桃搵人去打波啦!!

首先係打比cky,

桃:喂!cky呀!4點半去打波呀!~

cky:哦...

之後收左線啦!!

跟住打比詹詹,

桃:喂...

詹詹:得啦!打波嘛!~bye~

cut左線啦!!

笑死我!!

桃桃只係講左一個字咋!

人地就知佢要講咩!!

勁呀!!~kaka~

---------------------------------------------------

落到去樓下...

冇人既!?

依~

桃桃發現到D野bo...

哦...原來係見到詹詹個!!~

kaka~佢地躲係部後面耶!!

之後打波啦!!

嗯嗯...打得唔錯!!

哎呀!!!死囉!!

我個羽毛球又毀左啦!!=.=''

呢個係第幾個呢!?!?

數唔盡耶!!

之後又去左興盛戈邊玩!

haha~桃桃打左詹詹幾巴耶!!

之後我又打埋一份!!

點之...

佢還手耶!!

比佢追住咁打!!

有冇搞錯呀!

田徑隊嫁bo你,

跑得咁快...

一定比你追到啦!!~hehe~

真係比佢追到,

打左我一下頭!

之後冇lala...

ck,woody,詹詹同埋D其他學校既3,4年班玩!!=0=

不過笑到我look地!!~kaka~

咩事!?唔講~

之後詹詹冇lala係我耳邊大叫左一聲!

之後到我追番佢{叫}!

點之佢話我叫唔夠大聲...

咁我咪彈佢只耳囉!~^^

痛吧!!

之後又比woody,ck,曾xx囉左我件衫黎玩!

好無奈耶!

算啦!

我都打番佢地一下!~koko~

今日玩得好開心呢!!

6點幾番屋企lu...

哎呀!

耳邊有D聲咁bo...

等我還手先...(奸)

車~比佢發現左...

唔追啦!

一定唔夠佢跑既!~=-=

今日好開心呢!!

希望明天都是吧!!

 

 

刊登時間︰2007-02-04 07:54 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


2007-02-02 驚訝

今日打番琴日戈篇日記呀!!

琴晚煲下煲下飯...

個煲漏電= =''

之後電視、雪櫃、同埋我開左唔夠3分中既電腦冇lala黑晒=.=''

死火啦...今晚點過...

好采仲有燈姐...如果唔係...唔敢想像.........

不過真係好悶呀!!!

好采今日搵人整番好lu...

開到機啦!!~kaka~

--------------------------------------------------------------------------------

今日星期五...

冇lala要上周會...

最憎就係上周會嫁啦!!悶到死...

次次都係係度{釣魚}...

--------------------------------------------------------------------------------

今日不如等我整番幾句韓文啦!!~xDDD''

너를 사랑한다고 맹세한다 !!!←同邊個講!?唔話你知!~koko~

내일 우리 학교에서 졸업식을 거행한다 !!!←我唔想耶!!嗚嗚...

刊登時間︰2007-02-02 09:09 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]