今日好早起身,覺得好唔舒服.so去左探熱..發燒,,,,,38度.食完藥又訓過.訓左一個鐘到,就起左身喇
去左洗白白,舒服哂.以為冇事.又探一探熱,點知都係咁.唔埋去玩電腦.睇左一陣漫畫.又比呀媽罵
真係慘,發燒都比人罵...比我呀媽捉左去訓覺,訓完喇,又訓,都唔知諗咩..唔比我玩電腦.><訓完
食完藥去玩電腦......人真係有情有意既動物add一add我問下我有冇事,,雖然唔係同班都問候下
,,多謝哂先..因為我以經冇咩事喇....今晚食餃子好味,,我有份整架...../\/\*食完就打日記喇
今日就係咁啦....... |