wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天


游水日 開心 分類: 未分類

今日早放12:30就放喇.我地約左1:45係學校門口等

..之後1:10到喇呀姍打比我,話佢可能出唔到門口.佢

話佢出面有個白粉佬係到.話到好耐啦..番學果時以經

係到..佢好驚.我未同蚊蚊.lorria係大昌等上去接佢囉

上到去我地係到叫呀姍.之後佢自己出左黎,之後就走喇

我地同埋x妹,肥彤,包包,就去喇,去到幾好..游水好舒服,

之後我地就去食野..我食左薯餅,蚊蚊,呀姍就食面,肥彤

同lorria就食多士.包包就唔知佢有冇食到啦..之後我地

係到游水,玩,游到4點幾上水,整呢樣整果樣,都唔知幾點

la,我地走果時見到個細路.佢好黑人憎囉..自己唔夠大.

就走去游水,佢仲要白痴到比左二次錢.佢又唔夠大..人

地話忽番d錢佢,佢又唔要,話要游水.之後係到哭..之後

我地走果時.我,呀姍好大聲艾:收皮啦.之後d人望住我

地.之後我地未走囉..我地去左7仔買野食..之後得番我.

蚊蚊.lorria,呀姍,去左m記佢地買包包食,,之後lorria

要走,就走左喇.之後我地去左行街.做左d好有意義既野

冇人知架,得我地三個..走啦之後.我見到佢呀,佢望住我

之後我地走左,之後我地見到士多啤梨同鄧鄧.之後佢出

黎問我地去邊,好好笑,佢比隻狗跟住,住我地好驚喇,dog

dog跟左一陣.就冇跟喇,之後走左番屋企喇..今日係

happy  day

 



2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


老豆番左黎 分類: 未分類

今日我朝早洗完白白,出到黎見到呀邪,

仲有唔知邊個..佢話我客到佢><.....

知後佢出去又番番黎同佢條女女....之

後我去左訓覺..一陣雅燕上左黎.一陣

lily,呀君,呀麗又上左黎.之後曾曾又上

左黎.之後有d人走左..我地睇戲(好睇呀)

^^睇左一陣.因為呀哥要走so佢地都

走左.走左一陣.我老豆番左黎..好驚呀

佢客親我.因為唔知佢今日番...><....

好耐喇..今日見到佢好唔知點咁囉...

知後冇咩啦...今日就係咁啦