今日早放12:30就放喇.我地約左1:45係學校門口等
..之後1:10到喇呀姍打比我,話佢可能出唔到門口.佢
話佢出面有個白粉佬係到.話到好耐啦..番學果時以經
係到..佢好驚.我未同蚊蚊.lorria係大昌等上去接佢囉
上到去我地係到叫呀姍.之後佢自己出左黎,之後就走喇
我地同埋x妹,肥彤,包包,就去喇,去到幾好..游水好舒服,
之後我地就去食野..我食左薯餅,蚊蚊,呀姍就食面,肥彤
同lorria就食多士.包包就唔知佢有冇食到啦..之後我地
係到游水,玩,游到4點幾上水,整呢樣整果樣,都唔知幾點
la,我地走果時見到個細路.佢好黑人憎囉..自己唔夠大.
就走去游水,佢仲要白痴到比左二次錢.佢又唔夠大..人
地話忽番d錢佢,佢又唔要,話要游水.之後係到哭..之後
我地走果時.我,呀姍好大聲艾:收皮啦.之後d人望住我
地.之後我地未走囉..我地去左7仔買野食..之後得番我.
蚊蚊.lorria,呀姍,去左m記佢地買包包食,,之後lorria
要走,就走左喇.之後我地去左行街.做左d好有意義既野
冇人知架,得我地三個..走啦之後.我見到佢呀,佢望住我
之後我地走左,之後我地見到士多啤梨同鄧鄧.之後佢出
黎問我地去邊,好好笑,佢比隻狗跟住,住我地好驚喇,dog
dog跟左一陣.就冇跟喇,之後走左番屋企喇..今日係
happy day
|