今日第2日番學,,琴晚我7點做完功課沖完涼就飯都冇食就攰到訓左,,
跟住10點幾醒左,,跟住又訓,,但係12點開始我就胃痛-v-"
跟住今朝又唔食早餐出門口,,
同老嫻番,,冇拿拿行到五記,同我講話佢行番去何官等knk-_-"
我釆佢都傻-0-" 點知佢連一腥咁我去啦掰掰都冇講企就走左,,
番到去做數,,跟住上中文堂睇書,,啊琪俾左本小說我睇
我用左4堂,,+2個小息嫁時間就睇曬=]
跟住lunch食野就玩,,就知li t0 一個人跌一跌就攪到垃圾桶跌左
入面有杯面個d湯,,整到老嫻,,,,
完左小息就上物理,,,溫書.,放學if 老嫻
|