今年的生日我過得好唔開心-_-
明明可以一齊返學一齊放學一齊出街
點解d老師唔比我同佢一齊
本身好開心一齊但係e家搞到好唔開心
就係因為d老師搞到我地e家唔可以一齊返學同放學
但係e家要等件是過了先可以一齊唉e家我好掛住佢
我就黎傻我真係好鍾意佢我真係好愛佢點解你地唔比我同佢一齊
生日-_-好唔開心
&......(閱讀全文)