今日係停課de第一日,我已經覺得好悶la~
咁之後果幾曰點算呀,唔通又係屋企發
呆咩~好悶呀!揾人來同我傾下計la~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~