|
|
2007 年 11 月 19 日 星期一  |
| 嘩~~ |
都有好奈冇上黎打Blog lo~
why?
第一.係因為....真的是太多野要做
冇時間打blog...
第二.因洗左機...唔見左個網址..
所以就冇打咁奈lu~
最近有個Good Fd
佢話番個網址比我...
so...
由9月份開始
有星期都有好多好多-
Quiz -3-
唔講啦~
88
|
| 刊登時間:2007-11-19 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 35 | »
|