wltracy
暱稱: ❤斯-"¢
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
 
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


結業禮 分類: 學校生活

返學,看別人頒獎,但自己就沒有獎,,失望失望呀

唉唉唉,.........

派成績表喇,但點解我並無緊張的心情呢?

 

,,,不是吧,,我還以為可以直升....不是我的,,一定搞錯了,,但上面的名字的確是我的,

但是別班的同學跟我說,,如果是差五分以內的,他們的數學老師可以幫他們加到合格

但但但為何我差兩分,,MS.LEE都...都不肯加我分?差兩分,,就是差兩分,如果我是他的班,,一定可以順利升班啦!,但現在我又要,,唉

看來,今個暑假,都不可以放了,,唉,,又多功課,又要補習,又要溫習,,認命吧,那叫我是不好運,ms.lee話,如果我是99分,她就可以加我一分,但為何我偏偏就是少一分

很想時光倒流呀!!!!!,,唉

 

                                        
 



訪客留言 (返回 wltracy 的日誌)


sauin 於 2008-07-14 07:01 PM 發表:
唔好咁灰啦...
唔係你既問題..
係d老師既問題
點解d老師既做法都唔同?
唔係應該定做一樣嫁咩...
咁好唔公平嘛...
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實係D老師偷偷地加你地分架咋,,
佢地係唔會商量的,只係睇個老師份人係點,
唉~咁都係怪自己唔夠運姐,好黑仔呀!!!!!
遲下都要轉番個大運先,嘿嘿
Posted at 2008-07-14 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單