今日一朝早同彥,昇,出左去旺角-3-去到旺角冇野做,周圍行-3-跟住去左唱K```入到去好涷-3-
之後我同昇唱左好多首歌-v-彥一首都冇唱過-3-正系掛住訓攪-3-唱到4點幾就走左-v-去左搭MTR```
塔到去青衣吾記得左落車-v-去左欣奧-v-```之後返到長發叫左啊祺去三平坐-3-坐左一陣就去左吹海風,煲煙```
之後............吾想寫啦-v-手殘啦-3-
記得留Cm啵-3-