可愛的翁sir. 希望您辭職後可以更快樂(: 要休養好身體ah<; 系補過生日會上既您很令仔*
29號思健有活動(: 正-v-玩唔夠本囉-_-時間關係! 下次同fd去先得.^^ 當日去佐香港鐵路博物館.龍華酒店.文武廟(好少囉真系).
琴日爸爸公司食團圓飯. 系個酒樓度個個打麻雀.悶佐我差唔多兩個鐘:( 食完翻到屋企都11點幾-_-. 一到屋企涼都未沖就入房訓覺/_\
[ 訪客留言(35) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]