今日kenneth,同埋公司d同事慶祝!!!返左呢到咁耐...
都係第一次同d同事玩!!不過就真係悶左d...個個都有女朋友....唉~~
我就悶到爆~不過好彩聽日船河~嘩哈哈哈~~所以今晚都唔飲咁多~