今日差d唔知醒~~好彩有人叫醒我~哈哈~~~
今次船河冇上兩次咁好玩~~~玩滑水又玩得一陣~~唉~~
唯有自己搞時玩啦~~哈哈~~~之後自己一個去左動漫節睇野...
都幾多野睇,又有人跳舞!!!!但太多人啦,睇得唔係咁清楚!!!
行完就去MK搵志豪同嘉妍食野,太耐冇見佢地啦~~一見面就好多野傾!!