收左工,趕返去同亞成食飯....都係早幾日先知佢要飛去瑞典...
不過都好既,重新嚟過!!!不過點都有d唔捨得....食完飯....
仲同埋成,亞羊同亞b係樓下吹左陣水...好耐未試過啦~哈哈~~~
有d返返以前咁~