今晚同公司同事去左中環玩!!真係唔去都唔知係facebook講左好多次個party嚟...
其實成晚都悶悶地...好彩kenji條女見到d fd...仲一齊玩!!!叫connie~
幾好玩~~不過我諗冇下次啦~哈哈~