晚上和亞祥,亞ted,亞盈吃糖水.... 聽亞祥講說遲些會去新加坡工作...不過最久半年... 雖然不是好久...但能夠放低在hk的所有事情...去到新加坡發展...
其實我都想去第二到發展...一來係hk冇野我放唔低...二來就算有d野我唔想放低... 隨著時間過去...我都要逼住放低,其實應該係話我唔知有咩值得我留低... 如果細個肯讀下書...我諗我宜家一定一個人周圍遊緊... 起碼周圍去睇既野都唔同...人都會唔同d...後悔...