今次到tiff打比我同我say sorry~不過我諗唔係ted講兩句...
佢都唔盾得有問題同會打比我....真係對tiff失哂望!!!不過我都冇嬲....
嬲嚟都冇意思...只係知道以後應該點對佢啫~