今朝一早起左身,訓唔返~可能酒醉問題~
搞到訓唔著~等到1點到就去左跳舞啦~好耐冇跳過舞啦~
真係如果再有時間我一定會再跳舞!!!太多野想學啦!!!至於ted佢地話排舞...
我真係睇唔出佢係有心排舞...反而我自己係一邊跳仲努力過佢地!!
最後仲叫我教森兒同亞盈...比佢激死...之後未夠鐘...
亞ted就話去食野!!唉...是但啦~~仲諗住咁耐冇跳可以跳多陣!!><