今日一起身就即刻換衫呀~入赤柱行啦~之前講左成年...都未有行動...
見呢排咁得閒...終於入左去行啦~~我都唔記得去過未呀~但入到去真係好舒服!!
可能因為自己一個人,又唔駛趕時間...自己想去邊就去邊...仲坐左陣吹下海風...正呀~
如果第時冇野做,入嚟行下都好呀~不過下次要早d先...因為都好似有好多好野食!!
行左2個鐘到出返去銅鑼灣行左陣,買左條短褲...都幾鐘意!!^^
之後就因為母親節去左北角食飯~真係好耐冇見過d親戚啦~