TuNg乂ⓢⓩⓔ詩彤
wong_celia
暱稱: TuNg乂ⓢⓩⓔ詩彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-04-17
2013-02-27
2012-12-22
2012-12-19
2012-12-12
文章分類
全部 (767)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 767
留言總數: 170
今日人氣: 2
累積人氣: 40925
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


2008-07-22 分類: 未分類

在Butterfly輕輕略過

那迂迴的小徑

有屬於你和我的足跡

那陽光海灘

有屬於你和我的回憶

太陽斜斜地落在我們身上

體溫高

志氣更高

汗流浹背

無捐雅致

深深的海水

埋藏著我們的共同希望



2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


2008-07-21 分類: 未分類

同事三分親後感

看到明天的預告

很感觸

 

當今社會

口口聲聲

男女平等

然而

真的嗎

如果女性嫁給比自己有錢的男性

那就會是

嫁入豪門

做少奶奶

那麼男性聚了比自己有錢的女性

那是什麼

高攀

要女性下嫁

難聽一點

「靠老婆」

時化變遷

大家還在以前的那個封建守舊的時代嗎

男主外

女主內

這個概念

看來也未擺脫

男性出外工作  女性留在家中

天經地義

女性出外工作  男性留在家中

往往只是抬高女性

貶低男性

拜託

這是什麼年代

什麼叫男女平等

Lady First就是有紳士風度

幹嘛仍要自欺欺人

大家的思想仍衝不開男主外 女主內的珈瑣

竹門對竹門

木門對木門

思想開放

大謄膽革命

到最後

又是那種思想

人人平等

歧視人的人大有人在

這就是社會了

口所說的那套

與實際那套是不同的

什麼也抽絲剝繭

到最後結果..........

可想而知

 



2008-07-21 分類: 未分類

我同佢一刀兩斷

唔知點解

呢排就係唔係好想見到佢

唔想再人提起佢

什至有少少

憎佢

好怕打錯個'唔'字

一打錯就會...........

 

相比你

我就是少了那份承認的勇氣

謝謝你公開承認

 

一)哲學FEEL

    其實我無

    那只是一派胡言

二)中文水平

    那也叫好???

    常常力不從心

    根本寫不出我所想的

三)內心世界

    像樣點

     說穿了

     只是神秘吧    

 

   



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


2008-07-20 分類: 未分類

100:::
♥♥請先打出你醉愛既10
FD`

1.// 9.5
 

2.// 07

3.//10

 


4.// BG

5.// 28


6.// 20

7.// 12


8.// 39

9.// 26


10.//Fel....

{
佢地已被點名..腥比佢地,,被點既要做100`XD} 

 

1
=)35有曖昧關係?::::可能有既

 


2=)知道102邊個ma?!::::Jason

 


3=)3系你邊個::::FD

4
=)7知道你幾多野
::::不太多

5
=)你對1有好感
ma?!::::你地認為呢

6
=)8
F/M?:::: m

7
=)9中吾中2::::My lover

 


8=)你有冇4mSn::::

9
=)你覺得4系個點樣既人:::: 唔好咁公開啦

10
=)2lucky n”umber系乜::::39

11
=)你點識6::::同班


12
=)9101齊會有好結果ma?!::::我深信10唔會願意

13
=)6job系咩-v-::::看'羊'既


14
=)你曾否有對10產生好感?:::: 千其唔好


15=)8比你既印象系點?!::::=.=


16=)9有冇bother or sister::::

 


17=)3叫咩名::::黎欣特制

 


18=)2可吾可愛::::=.=

19
=)1-10邊個最能聽你講心事::::1,4

20
=)1-10甘多個人你最愛誰
::::1-9

♥♥♥♥♥fee1ing♥♥♥♥♥


 21
=)你對1既感覺系::::細路

22
=)你對2既感覺系::::Someone' Melody

 


23=)你對3既感覺系::::嗜血者

 


24=)你對4既感覺系::::唔好問我

25
=)你對5既感覺系::::女

26
=)你對6既感覺系::::自戀狂

27
=)你對7既感覺系::::栗子栗子栗子.....


28
=)你對8既感覺系:::: =.=

29
=)你對9既感覺系::::正常既時候見到10會唔正常 唔正常既時候見到10會更加唔正常

30
=)你對10既感覺系:::: 見到佢好辛苦 要成日咳

♥♥♥♥♥了解`FD♥♥♥♥♥

31
=)1最驚乜::::點知

 


 32=)2可愛 / / ::::=.=

 


33=)3令吾令::::ok

 


34=)4愛化妝?::::唔知

 


35=)5愛美ma?! ::::55

36
=)6nickname系乜::::  勞樂

 


37=)7既同8有冇可能::::人地有.......嫁啦

38
=)8仲系咪單身? ::::唔知呢

39
=)9系明戀定暗戀::::佢果段戀情可歌可泣 人神共憤

 


40=)10是不是同性戀::::係就好啦

41
=)你同5最中2做乜::::=.=

 


42=)你鐘吾鐘意同6影貼紙相::::no

 

43=)37ma? ::::情敵

 


44=)9最鐘意乜::::Gub ,同'人地'SMS

 


45=)10有吾有$?::::有人願意送1680

46
=)2系咪自戀
? ::::唔知

47
=)1既性格系::::被虐


48
=)7最鐘意食乜::::栗子

49
=)請說出83個優點::::=.=

 

 50=)4打咩blog(qz/xg…)::::qz

♥♥♥♥♥關於你自己♥♥♥♥♥

51
=)你依家最想做d:::: 講你都幫唔到我嫁啦

52
=)1個假期你,你會做乜::::唔駛啦多謝 我想返學呀

 


53=)我比1萬你-v-,,你會點洗::::1萬咁少 俾就俾多d啦

54
=)鐘吾鐘意食
buffet::::55


55=)你讀邊間學校::::tmgss

56
=)你最愛誰::::他[男仔呀]


57
=)你最關心bin::::個個都關心 只係在乎多定少姐


58
=)你覺得你自己可吾可愛::::no

59
=)你系咪自拍狂
?no

60
=)你想點
::::MSN with.......


61=)覺得班花令吾令女::::ok

62
=)對班草既睇法::::都唔係我心目中果個既


63
=)鐘意誠實定大膽::::大膽


64
=)最中意邊個城市/國家::::我地偉大既祖國 我地可以追溯返偉大既歷史

65
=)乜野最好飲::::有佢飲咩都咁好飲[除左維他奶 Melody 你當睇唔到]


66
=)鐘意邊個歌手::::

67
=)鐘意佢既咩歌
::::

68
=)香港歌手前景好
ma::::關我咩事

69
=)你既夢想系咩::::Common Wish算唔算


70
=)大個最想做咩::::人啦 我唔似12咁有理想 細細個就做北姑

71
=)冒險樂園d野好冇玩::::55

72
=)鐘意邊部遊戲機
::::

73
=)最鐘意玩乜::::


74
=)對海洋公園既睇法::::ok

75
=)對廸士尼既睇法::::岩26既智商

76
=)smsmsnd::::msn

77
=)你鐘意男定女::::男


78
=)對上1次睇既系咩戲:::: 唔記得

79
=)你認識monchhichi
::::我識佢不過佢唔識我

80
=)你鐘意咩公仔
::::no

81
=)有冇睇動漫::::no


82
=)你覺得你個筆袋令吾令::::OK

83
=)最愛的是甚麼::::Chinese History Book


84
=)鐘意狗定貓::::狗

85
=)最討厭邊個::::唔好咁公開


86=)班上邊個你最吾gr::::唔好咁公開

87
=)認為自己肥吾肥::::睇下同咩人比啦


88
=)上網既第1時間系做d::::qz

89
=)最鐘意睇邊個個
blog::::某兩個

90=)你依家最想啜邊個::::=.=

91



2008-07-20 分類: 未分類

為著我的《宏願》

突然間那麼有大志

我的New Target[不是指人]

為著它

我會努力[我是否移情了(再一次不是人]

每日一'篇'

 

Describe

Difficulty

步移法[小四程度]

 

過分理性的後遺症

神智不清

大家

我很清楚我QZ打些什麼

而且

真的這麼難明白嗎

我只會深化一下

再加以修飾

但本意仍在的

動動腦筋

其實我已暗示了很多

 

當 知道近期 抑鬱的你 給那一個人當後備