唔知做咩大家咁驚奇我冇做HW
Phy
既然有人要抄就上堂做啦
我實寫好多改死佢嫁啵
Maths
病菌開始黎啦
Eng
病到寫唔到野啦
Bio
大人返左黎就睇唔到d cells
LS
全日最鍾意呢堂
CP
唔駛直接對住佢
發現某人QZ話攰想休息
我就諗緊點解我會咁攰
或者係24日以黎我用雙倍力量去做人
點解鍾意佢對我黎講會變做負累同責任
訓落床根本唔係身體休息
係腦部思考既開始
終於找到你了
認定了你
一直都是你
Geog
栗子發誓唔玩嫁
好正經咁講嫁
d 魚唔同晒 細條好多
Lunch
點解個個都要問人:本書好唔好睇
你地係咪想我答:唔好睇[但係我睇緊囉]
中史
本書呀 ^^
我隻腳差D俾栗子夾死
雖然我知你地睇唔明但係我真係好想咁打
我人生的唯一一次憑感覺做事就是我的理性要求我去感性
別說:我不是不會關心人 而是把關心放在某些人身上"
想想背後的原因更好