| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 25 日 星期五  |
聽日就開學=3=  |
分類: 未分類 |
聽日就開學lu"
5知d學生係點架呢...
識5識到好朋友=3=
近排真係發生左好多事...
唉。。。
自己揀左呢條路就要行架喇...
仲唸咩aa..bb丫..
我5可以衰比Miss wong wong 睇
睇住黎miss wong wong...
我讀完一定番黎搵你飲茶-3-
(miss wong wong 係我見過3最可愛既老師^^")
(亦都係我最尊敬既老師^^")
我5會再係咁..5會再令你喊-3-
haha 呢d係5係叫做5會再令女人流淚呢^^v
好緊張丫 10月全城 oceanpark
朋友們 等我放學...一齊去^^"
嗚..嚇,死,我,吧,Let"s GO
無法忘記你 ......布公仔
|
| 發表時間:2009-09-25 08:55 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
| 我要努力了 |
分類: 未分類 |
要努力了
大個仔要識唸下-3-
比心機學好一年佢.^^"
考好個西廚佢-3-
好吧~
女=晒時間 haha |
| 發表時間:2009-09-21 10:05 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
要外出玩lu=3=  |
分類: 未分類 |
共你相識三千天 我沒名無姓
慶幸也與你逛過 那一段旅程
曾是日夜期待你 施捨一點同情
我對你是固執 做夢或太熱情
我愛上了a a不理會我
完了吧 如無意外 從今開始該好好戀愛
放下從前一段感情 才能追求將來 你就似沒存在
我不愛b b就愛上我/3/
天灰玩我丫><?
出去玩下先...兩日番/.\
還是愛你// |
| 發表時間:2009-09-17 07:05 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
比d小朋友玩死-3-  |
分類: 未分類 |
今日...個fd打比我..
問我幾條幼稚園問題...~~迷語--
我10題 只係識兩條= =..
唉 睇黎..我讀番幼稚園 算數><"
唉..另外
我打機好撚似關你事咁on99..
仆街喇 |
| 發表時間:2009-09-14 12:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|