開學
早會
升國棋
之後入禮堂
校長講左好多野
其多人都講左好多野
年年都係講咁多野
我聽聽下玩手指
比老師叫左叫..........
今年個classroom係一樓
行少左
應該可能會冇咁累
老師安排好個位之後就講野喇
又派通告個d野
我得閒同後面個同學傾下計
個老師就望住我喇
唔知係唔係我個位顯眼
之後幾次傾都比佢望到
之後之後
個時我冇傾
笑左一笑
佢又望到我喇
仲調埋我位
調左去單行
放學個陣同老師講話想去番原本個位
講左1/4分鐘左右
佢比我返返去
不過以後要少傾d計..........
唔係既話又要調走=0=
本來仲有好多野 就黎off cut左XD
|