今朝早超早起身=.=...咁住就無聊到11.幾睇『惡作劇之吻 』睇過2集都覺得幾好睇呵呵^^e+唔知點解好中2睇d偶像劇..可能悶得制〈掛〉唉~~下就又要去乜叉叉到la..真系悶die人啦..仲諗住下就同fd去打波..點知天就....落雨~~姣到我....無聊中呼~~~系wo☆★我都唔記得左我fd今日返里wo.....鳴鳴~~《競》e+專程幫你開香賓丫~~3 2 1 呼~~~~